728 x 90

اوكراين,

کنفرانس مطبوعاتی باراک اوباما در مورد بحران اوکراین

-

باراک اوباما
باراک اوباما
باراک اوباما طی یک کنفرانس مطبوعاتی فرمان مسدود ساختن داراییهای کسانی که صلح، امنیت و ثبات اوکراین را تهدید کرده‌اند، صادر کرد.
وی گفت: بعد از بحران اوکراین ما از مردم اوکراین حمایت کردیم. امروز صبح تحریمهایی علیه آنها که حاکمیت اوکراین را نقض کردند اعمال کردیم. تحریمها علیه مقامها و اشخاصی که دست‌اندرکار بوده‌اند. آنها باید قیمت بدهند... ما این گامها را در هماهنگی نزدیک با متحدان اروپایی‌مان برداشتیم.
همزمان ما کمکهای مالی برای اوکراین تأمین می‌کنیم. ما و متحدانمان علیه نقض قانون بین‌الملل ایستاده‌ایم. رفراندوم پیشنهادی برای کریمه نقض قانون حاکمیت اوکراین است.
راه روشنی هم در عین‌حال برای حل این بحران هست. بگذارید همه مانیتور کنندگان بین‌المللی در اوکراین و کریمه حضور داشته باشند و شرکت همه را تضمین کنند و انتخابات در ماه مه برگزار می‌شود.
اما اگر این نقض قانون بین‌الملل ادامه یابد ما در عزم خود قاطع هستیم. من از کنگره می‌خواهم از اقدام صندوق جهانی اوکراین حمایت کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d5c5e9e-9241-4438-88d8-3e4694116d92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات