728 x 90

مريم رجوي در نروژ92,سفرهاي خواهر مريم,

آفتن پستن: شهردار سابق نیویورک: گذار به دموکراسی در ایران باید آماده شود

-

گزارش آفتن پستن
گزارش آفتن پستن
آفتن پستن – 27فوریه 2014
رودی جولیانی به همراه تعدادی از سیاستمداران برجسته، این هفته در برنامه‌هایی که توسط شورای مقاومت ایران در اسلو برگزار شده بود، شرکت کرد. او اشاره می‌کند: ”گذار به دموکراسی در ایران باید آماده شود“.

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، روز چهارشنبه در مرکز شهر اسلو در جلسه‌یی برای صدها تن از ایرانیان تبعیدی سخنرانی کرد. این شهردار سابق نیویورک به آفتن پستن می‌گوید: ”علت این‌که من و تعداد بیشماری از سیاستمداران غربی درگیر این پرونده هستیم این است که ایران مهمتر از آن است که به دست رژیم ملاها سپرده شود“.
این سیاستمدار آمریکایی، که برای کل دنیا زمانی‌که او طی حمله تروریستی 11سپتامبر 2001 شهردار نیویورک بود، شناخته شد، چنین استدلال می‌کند: هیچ کس تا دو هفته پیش نمی‌توانست پیشگویی کند که رژیم ویکتور یاکونویچ در اوکراین فرو خواهد ریخت. رژیمهای سرکوبگر همیشه روی خاک رس ایستاده‌اند. در رابطه با رژیم ملاها در ایران نیز این موضوع صدق می‌کند.
جولیانی معتقد است از آنجا که رژیم (ایران) در ذات خود بی‌ثبات است، ایجاد ارتباط با گروهها و اشخاصی که بتوانند کشور را وارد یک فاز جدید کنند، بسیار مهم است.
او به آفتن پستن می‌گوید: 6سال پیش من برای شورای ملی مقاومت شروع به فعالیت کردم. این یک سازمان دموکراتیک و معتقد به جدایی دین از دولت است. این‌که این گروه توسط یک زن هدایت می‌شود، در حالی‌که رژیم ملاها در ایران تحت سلطهٴ مردان پیر است، البته که مزیت بزرگی است.
جولیانی معتقد است که در حال حاضر باید جامعهٴ جهانی را برای دفاع از اعضای جنبش مقاومت که در اردوگاه لیبرتی در عراق حضور دارند، بسیج نمود. ساکنان این اردوگاه مورد حمله و هجوم نیروهای امنیتی عراق بوده و تعداد بسیاری قتل‌عام شده‌اند...
مریم رجوی، رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت طی جلسه روز سه‌شنبه، در مرکز اسلو برای چند صد تن از ایرانیان که اکثراً از نروژ و سوئد بودند، سخنرانی کرد. او بسیار نگران کسانی بود که کماکان در لیبرتی حضور دارند و از کشورهای غربی خواست تا جنبش مقاومت ایران را به‌رغم تمایلی که برای دستیابی به بستن قرارداد با رژیم ملاها برای متوقف‌کردن غنی‌سازی اورانیوم وجود دارد، فراموش نکنند. او از غرب خواست تا فشار علیه رژیم را حفظ کند تا هرگز بمب اتمی ایرانی تولید نشود...
مریم رجوی گفت: ”تأکید می‌کنم که ما با این رژیم در جنگ بوده و هستیم، چه بمب اتمی داشته باشد، چه نداشته باشد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/090beec5-eea4-4323-b5f1-7c2b5f3fe1a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات