728 x 90

كنوانسيون ايرانيان,

سخنرانی محمود نوبری ـ انجمن پناهندگان در حمایت از شورای ملی مقاومت ایران - بلژیک

-

محمود نوبری
محمود نوبری
کنوانسیون جوامع ایرانیان برای دموکراسی با شرکت نمایندگان بیش از 300 انجمن و تشکل ایرانی در اروپا، ایالات متحدهٴ آمریکا، کانادا و استرالیا و با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ـ 19بهمن 1392

محمود نوبری - انجمن پناهندگان در حمایت از شورای ملی مقاومت ایران - بلژیک:
خانم رئیس‌جمهور، خانمها و آقایان، میهمانان محترم، مفتخرم که بخشی از این گردهمایی باشم. من نمایندهٴ انجمنهای ایرانی حامی دموکراسی در بلژیک هستم. خیلی کوتاه می‌خواهم در مورد اهدافمان و فعالیتهایمان در بلژیک برای شما بگویم. بنابراین، با اجازه شما، ادامه صحبتهایم را به فارسی خواهم گفت.
سلام بر شما، سلام عاشقانه ما از این برنامه به قهرمانان و نوک پیکان مقاومت ایران گوهرهای بی‌بدیل مجاهد خلق خواهران و برادران اشرفی در زندان لیبرتی و صدها سلام بر معلم و رهبر والامقام مقاومت ایران، شیر همیشه بیدار مسعود رجوی.
جمعیت: دست زدن، شیر همیشه بیدار خدا ترا نگه دار...

آقای پاتریک کندی در صحبتهایشان اشاره به نلسون ماندلا کردند، اجازه می‌خواهم صحبتهایم را با سخنی از نلسون ماندلا شروع کنم. ما به‌دنبال یک جامعه آزاد و دموکراتیک می‌باشیم که در آن همه یکسان و با فرصتهای برابر زندگی کنند این ایده‌ای است که ما حاضریم برای آن جان خود را فدا کنیم.
دوستان، من این‌جا در خدمت شما هستم به‌نمایندگی از انجمنهای ایرانیان مقیم بلژیک و تلاش می‌کنم خیلی فشرده دیدگاهها و فعالیتهای خودمان را توضیح بدهم قبل از هر چیز اجازه بدهید خودم را معرفی کنم من محمود نوبری هستم الآن سالیان سال است که در بلژیک زندگی می‌کنم مترجم و کارمند رسمی یک شرکت هلندی زبان هستم متولد تهران و از یک خانواده آذری و تبریزی الاصل هستم.
دوستان عزیز ما این روزها در آستانه سی وپنجمین سال حکومت ملاها و نظام ولایت‌فقیه هستیم در همین رابطه ما انجمنهای ایرانی مقیم بلژیک در این شرایط جدید و به‌ویژه بعد از آمدن شیخ مکار بنفش آخوند روحانی تلاش می‌کنیم تا صدای دهها میلیون ایرانی که انتخابات قلابی رژیم را تحریم کردند و خواهان تغییر کلیت این نظام کثیف هستند و خواهان استقرار یک نظام دموکراتیک بر محور آزادی، حقوق‌بشر و جدایی دین هستند، تلاش کنیم.
یکی از محورهای فعالیتهای ما در بلژیک افشای لابی‌های رژیم است. ما انجمنهای ایرانی در بلژیک در این شرایط جدید تلاش می‌کنیم تا چهره و حرفهای دروغ و دورویانه لابیها و مزدوران رژیم در اروپا را افشا کنیم.
این لابی‌های رژیم تلاش دارند تا چهره سیاه و ماهیت دیکتاتوری این رژیم قرون‌وسطایی را که بر روی محور اصل ولایت‌فقیه سوار است ماست مالی کنند، آنها به دروغ و فریبکارانه تبلیغ می‌کنند، که آخوند معتقد به اصل ولایت‌فقیه یعنی آخوند روحانی می‌تونه مدره باشه، آنها به دروغ و فریبکارانه تبلیغ می‌کنند که اگر غرب و به‌خصوص شرکتهای غربی با رژیم ملایان دیالوگ، همکاری و یا معامله بکنند این رژیم استحاله خواهد شد. اما آخر افعی که کبوتر نمی‌زاید.
این روزها در پارلمان اروپا و بلژیک که انجمنهای ما در آنجا فعال هستند، انجمنهای ما در آنجا فعال هستند شاهد هستیم که چگونه رژیم درصدد چند تا نماینده اروپایی را و یا شرکتهای تجاری را به ایران ببره، تا چنین وانمود کنه که ساختار تحریمها شکسته شده رژیم و لابی‌هایش با این سفرهای پرخرج و تورهای توریستی برای نمایندگان اروپایی می‌خواهد صورت خودش را با سیلی سرخ نگه داره و با صحنه‌سازی چنین وانمود می‌کنه که دروازه‌های ایران باز شده غافل از این‌که از این سفرهای توریستی چیزی عاید طرفین نخواهد شد. انجمنهای ما در بلژیک همچنین در زمینه حقوق‌بشر و مسائل فرهنگی مربوط به ایرانیان بسیار بسیار فعالیتهای متنوعی را دارد. یکی از دیگر از فعالیتهای انجمنهای ایرانی در بلژیک افشای افرادی است که هر چند تعدادشان انگشت‌شمار است اما به‌دلیل شکستن مرزهای سرخ دوری و نزدیکی جبهه همبستگی خلق و همنوایی با وزارت ننگین اطلاعات تن دادند و با حمایت کردن و همکاری کردن با مأموران آنها و با فرافکنیهای خنده‌دار بر علیه مقاومت سازمان‌یافته و آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت به خوردن غلطهای زیادی مشغول هستند، ولی ما مثل همه شما در جواب اینان و لابی کاران رژیم با صدای بلند و با افتخار می‌گوییم که به کوری چشم رژیم در گل مانده ملایان ما انجمنهای ایرانیان در بلژیک و طرفداران دموکراسی و آزادی فعالیتهای خودمان را افزایش خواهیم داد و شما را در همه جا افشا و سیه رو خواهیم کرد.
دستی که امروز توی دست ملاست اونهم شریک جرم این آخونداست،

در خاتمه با تعظیم در برابر جانباختگان و شهیدان راه آزادی، عدالت و بهروزی و با گرامیداشت 19بهمن حماسه پرافتخار سیاهکل و حماسه 19بهمن حماسه عاشوراگونه مجاهدین خلق این عاشقان شرزه که با شب نزیستند، رفتند و شهر خفته ندانست کیستند، فریادشان تموج شط حیات بود چون آذرخش در سخن خویش زیستند، سلام بر اشرف رجوی، سلام بر موسی خیابانی و درود بر اشرفیان قهرمان در لیبرتی این کلید داران فتح کشور عزیزمان ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7717fac-58b9-4ea5-a86d-4f74f99b596b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات