728 x 90

كنوانسيون ايرانيان,

مریم میرزایی ـ انجمن جوانان ایرانی مقیم آمریکا در جورجیا

-

مریم میزایی
مریم میزایی
کنوانسیون جوامع ایرانیان برای دموکراسی نمایندگان بیش از 300 انجمن و تشکل ایرانی در اروپا، ایالات متحدهٴ آمریکا، کانادا و استرالیا با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ـ 19بهمن1392

عصر به‌خیر به خانم مریم رجوی، میهمانان محترم، خانمها و آقایان،
من مریم میرزایی هستم و خوشوقتم که انجمن جوانان ایرانی مقیم آمریکا در ایالت جورجیا را نمایندگی کنم. بیش از 350هزار ایرانی در ایالت جورجیا زندگی می‌کنند. بسیاری صاحبان شرکتها، پزشکان، کارمندان معاملات املاک و حرفه‌های دیگر هستند که به جامعه خود نیز بازپرداخت می‌کنند. اما امروز مایلم به‌صورت خیلی خلاصه آنچه را رئیس‌جمهور باراک اوباما می‌تواند در ازای آن انجام دهد، تشریح کنم. ما در جورجیا معتقدیم رئیس‌جمهور اوباما باید به ایرانیان مقیم آمریکا در سه زمینه مهم کمک کند:
1) نخست، او باید از جوانان ایرانی‌تبار در جورجیا حمایت کند.
2) رئیس‌جمهور باید از مبارزه گسترده ایرانیان مقیم آمریکا برای آزادی حمایت کند.
3) رئیس‌جمهور باید از اپوزیسیون ایران حمایت کند.
رئیس‌جمهور اوباما باید از جوانان ایرانی‌تبار در جورجیا حمایت کند. انجمن جوانان ایرانی‌تبار در جورجیا برخی از مستعدترین دانشجویان را در دانشگاههای نامدار آمریکا نمایندگی می‌کند. ما در آموزش و پیشرفت حرفه‌یی خود مفتخریم. ما به رهبران کشورهای خود نگاه می‌کنیم تا به ما کمک کنند در مسیر آینده بتوانیم به جامعه خدمت کنیم.
رئیس‌جمهور اوباما باید از مبارزه گسترده ایرانیان مقیم آمریکا برای آزادی حمایت کند. در سراسر آمریکا ما با نمایندگان و رسانه‌های محلی کار می‌کنیم، سمینار و کنوانسیون برگزار می‌کنیم و کارزارهای اطلاع‌رسانی را برای جامعه نیز انجام می‌دهیم. من تأکید می‌کنم، رژیم ایران رژیم دیکتاتوری است که نباید با آن مذاکره شود. به عکس، رئیس‌جمهور اوباما باید از ایرانیانی حمایت کند که زندگی خود را وقف آزادی می‌کنند. رئیس‌جمهور باید از اپوزیسیون ایران حمایت کند. من همیشه از این سازمان حمایت کرده‌ام و شخصاً به خوبی می‌دانم که چقدر اعضای آن خارق‌العاده هستند.
سیاست خانم مریم رجوی برای آینده ایران سیاستی پایدار و گزینه سوم است. این سیاست نه فقط حامی کسانی است که خواهان دموکراسی در ایران هستند، بلکه پشتیبان زنانی است که به‌دنبال برابری با مردان هستند. به‌عنوان یک ایرانی جوان مقیم آمریکا، یک دانشجو و یک زن، من عمیقاً از طرح خانم مریم رجوی به‌عنوان تبلور آزادی و دموکراسی انگیزه می‌گیرم.
من با این جمله تمام می‌کنم. امروز می‌توانستم در خانه بمانم و درسهایم را بخوانم. به‌سادگی می‌توانستم به‌طور کامل از سیاست دوری کنم. اما به‌عنوان یک دانشجوی جوان چشمانم به درست و غلط نظام سیاسی‌مان در آمریکا باز شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2e9204c-7f52-43af-906c-33651c5d8752"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات