728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

سناتور جان مک کین: تحریمها، رژیم ایران را به پای میز مذاکره کشاند

-

سناتور ارشد جمهوریخواه، جان مک‌کین در مصاحبه با تلویزیون سی.ان.ان
سناتور ارشد جمهوریخواه، جان مک‌کین در مصاحبه با تلویزیون سی.ان.ان
روحانی به این می‌بالید که چگونه مذاکره‌ کنندگان را زمانی که خود وی رئیس تیم مذاکره‌ کننده بوده، فریب داده است.
اگر شما غنی‌سازی کنید دیگر هیچ قصدی به جز ساختن یک بمب اتمی ندارید!
رژیم ایران مسئول طراحی و اجرای بسیاری از اعمال تروریستی در سراسر جهان هستند
سناتور ارشد جمهوریخواه، جان مک‌کین در مصاحبه با تلویزیون سی.ان.ان تأکید کرد تحریمها باعث شده رژیم ایران به پای به میز مذاکره بیاید.
جان مک‌کین با اشاره به مخالفت دولت آمریکا با لایحه دو حزبی در کنگره و سنا برای گسترش تحریمها علیه رژیم ایران گفت: دولت اوباما می‌گوید شما این لایحه را تصویب نکنید، اما من می‌خواهم تأکید کنم تحریمهای اعمال شده موجب آمدن رژیم ایران به پای میز مذاکره شد، و دولت با همین میزان تحریمها در همان زمان، مخالفت کرده بود.
وی در مورد توافقنامه ژنو تأکید کرد رژیم ایران 30سال سابقه فریبکاری دارد، روحانی خودش به این می‌بالید که چگونه مذاکره‌کنندگان را زمانی که خود وی رئیس تیم مذاکره‌کننده بوده فریب داده است.
سناتور مک‌کین با طرح این سؤال که «آیا راه قابل تاییدی وجود دارد که رژیم ایران از مسیر قبلی برای دستیابی به تسلیحات اتمی دست کشیده است؟» تصریح کرد: «این امر نیازمند بازرسیها و نیازمند اعتماد سازی ست ولی قطعاً در نظر بسیاری از ما، این امر مستلزم دست کشیدن از غنی‌سازی اورانیوم است، زیرا که اگر شما غنی‌سازی کنید دیگر هیچ قصدی بجز ساختن بمب اتمی ندارید!»

سناتور مک‌کین در ادامه به صدور تروریسم و جنگ‌طلبی رژیم ایران اشاره کرد و گفت: رژیم ایران پشت 5000 نیروی حزب‌الله قرار دارد و سپاه پاسداران، آنان را تسلیح کرده و آموزش می‌دهد. در یمن طرحهای تروریستی رژیم ایران از طریق سرازیر کردن تسلیحات به این کشور صورت می‌گیرد. این رژیم مسئول طراحی و اجرای بسیاری از اعمال تروریستی در سراسر جهان است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08149900-ddd1-4ef6-ae81-35d2eaddcdae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات