728 x 90

انزواى رژيم,

جواب نه مردم ایران به نمایش رژیم آخوندی در ۲۲بهمن

-

 -
-
بیش از ده روز بلندگوهای رژیم برای نمایش 22بهمن تبلیغ کردند اما با این وجود این مراسم با کسادی ویژه‌یی روبه‌رو شدند. تلویزیون رژیم به‌رغم استفاده از کلیه شگردهای دجالگرانه و از جمله نمایش شوهای خیابانی مبتذل و پخش زنده چند برنامه مبتذل در تقاطع خیابان آزادی و اتوبان موسوم به یادگار، نتوانست جمعیتی را که با زور و فشار یا وعدهٴ ساندیس و امثال آن به صحنه کشانده بودند، حتی به‌اندازه سالهای گذشته به نمایش بگذارد.
در تهران به مأموران بسیج و کسانی که به همراه خود به نمایش 22بهمن آورده بودند، وعده دادند در چند روز آینده سیم کارت داده می‌شود. سیم کارت علاوه بر توزیع چای، کیک، میوه و ساندیس بوده که در نمایشات قبلی به مزدوران و جیره خوران رژیم داده می‌شد و سیم کارت به نسبت قبل امتیاز جدیدی بود که رژیم برای جمع کردن سیاهی لشکر در نمایشات خود به کار گرفته بود.
درخرم‌آباد، در جریان راهپیمایی فرمایشی رژیم در روز 22بهمن، رژیم آخوندی برای این‌که بتواند تعداد بیشتری از عوامل خود را به راهپیمایی بکشاند، در میادین این شهر اقدام به توزیع کارتهای قرعه کشی برای جایزه کرد. به دانش‌آموزان مدارس خرم‌آباد (از جمله مدرسه فرهنگیان واقع در خیابان ناصرخسرو) نیز گفته شده بود اگر در راهپیمایی روز 22بهمن شرکت نکنند، از نمره انضباط آنها کم می‌شود.
مردم ایران با نه قاطعی که به این رژیم گفتند رژیم آخوندی و به‌خصوص باند رفسنجانی را که می‌خواست با ترفندهای مختلف مردم را وادار به شرکت در این مراسم کند و آن را به‌عنوان یک دست آورد از حمایت مردمی به خلق الله غالب کند، بار دیگر بور، رسوا ومفتضح کرد. کسادی بازار نمایش به‌اصطلاح قدرت رژیم آن قدر بارز بود که حتی رسانه‌های حکومتی نیز به آن اعتراف کردند و نتوانستند ورشکستگی این خیمه‌شب بازی را لاپوشانی کنند.
مردم علاوه بر این‌که در نمایشات رژیم شرکت نکردند، در مواردی نیز با اقدامات انقلابی خود خواستار سرنگونی تمامیت نظام ولایت بودند، در این رابطه جوانان شهر کرج شب 22بهمن به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ضدسلطنتی بر روی پشت‌بام خانه‌های خود رفته و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند و خواهان سرنگونی رژیم آخوندی شدند.
22بهمن نیز مردم تهران بی‌اعتنا به فراخوان رژیم برای حضور درپشت بامها و گفتن الله اکبر نه تنها در این نمایش دجالگرانه رژیم شرکت نکردند بلکه معدود ایادی رژیم و جیره‌خواران حکومتی را که در پشت‌بام الله اکبر می‌گفتند را تمسخر می‌کردند. یک شهروند تهرانی در این زمینه می‌گوید: ”هرساله روز21بهمن برای ساعت 2100 جهت الله اکبر گفتن فراخوان می‌دادند و معدودی از ایادی رژیم این کار را می‌کردند، اما امسال مردم هیچ اعتنایی به این فراخوان نکردند. در اکثر مناطق تهران مانند جنت آباد، شهران، پونک، شهرک راه‌آهن در میدان المپیک و.. کسی حاضر نشد به پشت‌بام رفته و الله اکبر بگوید. تنها در کن، بسیج این منطقه با بلندگو الله اکبر پخش می‌کرد و تعداد انگشت‌شماری جواب می‌دادند که باعث خنده و مضحکه مردم شده بود.
شرکت برخی از سر دژخیمان رنگ عوض کرده و مدعیان اعتدال و اصلاحات از باند مغلوب نظام، در نمایش حکومتی سالگرد سرقت انقلاب 22بهمن، نفرت عمومی و انتشار مطالب و کاریکاتور و طنز از سوی جوانان و نیروهای ضد رژیم را در پی داشت.
یکی از هنرمندان کاریکاتوری کشیده است که در آن خمینی دجال و خامنه‌ای شیاد را در حال به رقص در آوردن رفسنجانی و خاتمی و حسن خمینی در میدان آزادی تهران، همراه با آخوند حسن روحانی و شماری دیگر از آخوندهای با عمامه و بی‌عمامه و اعضای کابینه روحانی نشان می‌دهد و حضورشان در راهپیمایی «تأیید اعدام» و «تأیید کشتار» را به تمسخر می‌گیرد.


در اهواز نیز روز سه‌شنبه 22بهمن جوانان در منطقه پل نادری اقدام به آتش زدن پلاکارهایی کردند که رژیم آخوندی به‌مناسبت دهه زجر نصب کرده بود. این جوانان همچنین بلندگوهای نصب شده در محل را شکستند. در این اقدام 6نفر از جوانان توسط مزدوران لباس‌شخصی بازداشت شدند.
21بهمن از طرف مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به تمامی کارگران و کارکنان شرکت ابلاغ گردیده بود که بایستی در راهپیمایی 22بهمن شرکت کنند و در این رابطه می‌بایست روز سه‌شنبه ساعت 7 تا 8 صبح در مقابل شرکت حضور یافته و بعد از حضور و غیاب به راهپیمایی بروند. روز سه‌شنبه 22بهمن در ساعت 7تا 8 صبح فقط تعداد اندکی از کارگران در مقابل شرکت حضور داشتند و اکثر کارگران برای راهپیمایی نیامده بودند.
روز سه‌شنبه 22بهمن بعد از راهپیمایی در خیابان کارگر منتهی به میدان انقلاب عکسهای خمینی و عکسهایی از دهه زجر رژیم توسط جوانان پاره شده و به داخل جوی آب انداخته شد و مأموران لباس‌شخصی در پاسخ به این اقدام انقلابی جوانان با ضرب و شتم شدید جوانانی که اقدام به این عمل انقلابی می‌کردند 8نفر از جوانان را بازداشت کرده و با ماشینهای شخصی بردند.
در کرمانشاه فقط نیروهای اداری و نظامی در مراسم 22بهمن رژیم شرکت کرده بودند، به‌رغم تشویق و تهدیدهای حکومت برای شرکت در راهپیمایی حتی جمعیت مثل خانواده کشته‌های رژیم و... . هم خیلی کم آمده شرکت کرده کردند. شهر کرمانشاه یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت دارد که از این جمعیت زیر 10هزار نفر شرکت کردند.
نمونه‌های بالا به‌عنوان بخشی از اقدامات مردمی علیه نمایش رژیم در22بهمن، به خوبی گویای نفرت عمیق مردم ایران از این رژیم است. البته ابعاد واقعی گستردگی و عمق تنفر مردم نسبت به این رژیم و باندهای درونی‌اش تنها روزی آشکار می‌شود که این رژیم پا گور به گورستان تاریخ انداخته شود و مردم بر ویرانه‌های این حکومت ضدمردمی جشن بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/081cfe5a-bd25-47a2-b190-80862eb646fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات