728 x 90

دخالتهاي رژيم,بحران منطقه اي رژيم,بحران اقتصادى,

پاسدار رحیم صفوی: آشفته‌گویی از فرط ضعف و ادعای اقتدار!

-

مصاحبه تلویزیونی پاسدار یحیی رحیم صفوی، سرکرده کل سابق سپاه پاسداران
مصاحبه تلویزیونی پاسدار یحیی رحیم صفوی، سرکرده کل سابق سپاه پاسداران
پاسدار یحیی رحیم صفوی، سرکرده کل سابق سپاه پاسداران، طی یک مصاحبه مطبوعاتی با ضد و نقیض‌گوییهای مضحک تلاش کرد به ضرب سیلی صورت نظام را سرخ نگه‌ دارد و اوضاع رژیم را از هر نظر رو به‌راه جلوه دهد.
رحیم صفوی که با صدا و سیمای آخوندی (23بهمن) مصاحبه می‌کرد، در حالی که نمایش ورشکستهٴ 22بهمن رژیم را نشانة حمایت مردم از نظام وانمود می‌کرد، ناگزیر به وضعیت فلاکت‌بار معیشتی مردم اعتراف کرد و گفت: «مردم با این حضور خود گفتند که الآن نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند».
وی در عین‌حال در قسمت دیگری از مصاحبه خود دربارهٴ اقتصاد کشور، گفت: «در مجموع بعد از 35سال در وضعیت نسبتاً خوبی قرار داریم».
رحیم صفوی که در حال حاضر مشاور نظامی ولی‌فقیه ارتجاع می‌باشد، به دفعات تکرار کرد که نظام قدرتمند است، دارای وحدت و انسجام است، قدرت برتر منطقه است و هیچ ترسی از آمریکا ندارد، اما در عین‌حال از شکست یا توقف مذاکرات هسته‌یی ابراز نگرانی کرد و گفت: «دولت باید سناریو‌ها و احتمالات را در نظر بگیرد که اگر مذاکرات متوقف شد یا به شکست انجامید، برنامه‌ریزی در این زمینه برای اداره کشور و همچنین مسائل دیگر داشته باشیم».
سرکرده سپاه پاسداران همچنین با تکذیب هر گونه حضور نظامی رژیم در سوریه و این‌که «ما لشکری را به آنجا اعزام نکرده‌ایم» نوک عقب‌نشینی از سوریه را هم نشان داده و گفت: «آمریکاییها نمی‌توانند با قدرت نفوذ ما در سوریه بجنگند چرا که این قدرت نفوذ، یک قدرت نفوذ نرم و یک قدرت سیاسی و فرهنگی است».
سرکرده سابق سپاه پاسداران در این مصاحبه تلویزیونی با فراموش کردن شاخ و شانه کشیدنهای موشکی سابق و در حالی که پس از اوراق کردن پروژه اتمی رژیم، اکنون انهدام پروژه موشکی آن مورد توجه بین‌المللی قرار گرفته، گفت: «برد موشکی ما برد محدودی است زیرا سیاستهای ما یک سیاست هجومی نیست، سیاست ما بر مبنای دفاع است. آنها نمی‌توانند زیاده‌خواهی کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/172a44e4-c463-4d3b-b0e8-654f0b167fcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات