728 x 90

كنوانسيون ايرانيان,

سخنرانی دکتر صالح رجوی در کنوانسیون جوامع ایرانیان برای دموکراسی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

-

دکتر صالح رجوی1
دکتر صالح رجوی1
دکتر صالح رجوی مسئول کمیسیون بهداشت و درمان در شورای ملی مقاومت:
خانم رئیس‌جمهور، خانمها و آقایان، دوستان محترم مفتخرم گشایش اولین کنوانسیون سراسری انجمنهای حامی مقاومت ایران را به شما اعلام کنم. این کنوانسیون دربرگیرنده بیش از300 انجمن و تشکل ایرانی است که از دههٴ 60 ببعد شروع به افتتاح کردند و تا امروز ادامه داشته است گرچه این انجمن ها از زنان و مردانی از طیفهای مختلف اجتماعی، حرفه‌ای، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مذهبی تشکیل شده‌اند اما نقطه مشترک آنها مخالفت سرسختانه با فاشیسم مذهبی در تمایل شدیدشان به شرکت فعال در تغییر دموکراتیک در ایران است این نقاط مشترک آنها را به حمایت از مجاهدین از شورای ملی مقاومت و مجاهدان اشرف و لیبرتی واداشته است که پیشتاز سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم در ایران هستند. این روزها که مصادف با سی وپنجمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران است یک روز سمبلیک برای برگزاری این کنوانسیون است انقلابی که متأسفانه توسط خمینی به یغما و بیراهه برده شد و به جای یک حاکمیت ملی و دموکراتیک آخوندهای جنایتکار یک قانون اساسی ارتجاعی و ضد دموکراتیک را به مردم ایران تحمیل کردند از همان ابتدا سازمان مجاهدین در مقابل این حاکمیت ارتجاعی و قانون اساسی ولایت‌فقیه ایستاد بی‌جهت نیست که یکی از شعارهای ملی تثبیت شده در جامعه ایران، در جامعه ایران امروز عبارتست از، مرگ براصل ولایت‌فقیه مقاومت ما به‌مدت 35سال از کورانهای خطرناکی عبورکرده و در برابر جنایات و توطئه‌های ملاها و لابی‌هایشان ایستادگی نموده است امروز بالنده تر و قویتر از همیشه مأموریت خود را برای تغییر رژیم به انجام می‌رساند در عوض ملاها بطور فزاینده‌ای ضعیف شده و کنترل اوضاع را از دست می‌دهند آنها که در تنگنا قرار گرفتند در تلاش‌اند منطقه را به آتش بکشند وبه جنگهای فرقه‌ای دامن بزنند همان چیزی که این‌روزها در عراق و سوریه جریان دارد از آنجا که ایران تنها کشور در خاورمیانه و در میان کشورهایی مسلمان است که از یک آلترناتیو دموکراتیک، سازمان‌یافته، مجرب و امتحان پس داده برخوردار است برگزاری این کنوانسیون و حضور نمایندگان 300 تشکل ایرانی در اینجا و خواست یکپارچه آنها برای سرنگونی رژیم آخوندی بهترین نشانه از تمایل عموم مردم ایران برای تغییر این رژیم است. من امیدوارم که کسانی که باید پیام لازم را از این اجتماع بگیرند و بیش از این به مماشات با رژیم آخوندی ادامه ندهند متشکرم.
ایران تنها کشور در خاورمیانه و بین کشورهای مسلمان است که دارای یک آلترناتیو دموکراتیک، مردمی و معتبر است که آزمایش پس داده است. مردم ایران و مقاومت آنها از دل تجارب خود اعتلا پیدا کرده و برخوردار از حمایت قوی و فوق‌العاده شمار زیادی از شخصیتهای برجستهٴ بین‌المللی است که تجسم دموکراسی هستند و چند تن از آنها امروز در بین ما حضور دارند.
لذا این ملت قادر است که تمامی قوای اهریمنی را در هم بشکند و دموکراسی را در کشورمان برقرار کند.
میهمانان ارجمند، خانم ها، آقایان، مفتخرم مجدداً یادآوری کنم که در گردهمایی باشکوه امروز بیش از 300 انجمن، اتحادیه، کانون و کمیته‌های هوادار مقاومت ایران حمایت خودشان را از این گردهمایی اعلام کرده و نمایندگانشان برای شرکت در این برنامه حضور به هم رسانده‌اند که البته جای بسی تشکر و تبریک است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f42342f5-0d5c-4b81-97b7-03ea29de345e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات