728 x 90

مسائل اجتماعي ايران,

اعتراف دو وزیر حکومت آخوندی به سانسور و ارسال پارازیت

-

دکل‌های پارازیت و جاسوسی رژیم آخوندی در اطراف اشرف
دکل‌های پارازیت و جاسوسی رژیم آخوندی در اطراف اشرف
وزیر بهداشت کابینه آخوند حسن روحانی در یک اظهارنظر سخیف و ضد‌مردمی گفته است پارازیت بر سلامت مردم تاثیری ندارد. روزنامه حکومتی ابتکار به‌نقل از حسین هاشمی می‌نویسد: ”به‌طور کلی با بررسیهایی که انجام شده، می‌توان گفت که هیچ جای نگرانی از بابت تاثیر پارازیتها بر سلامت مردم نیست“
صرف‌نظر از دجالگری و دروغی که در حرفهای این کارگزار دولت روحانی وجود دارد، اظهارات این وزیر مغایر و در تضاد با حرفهای قبلی بعضی از مقامات همین دولت است که اعلام کرده‌اند پارازیت برای سلامت مردم خطر دارد. اعتراف وزیر بهداشت روحانی به ارسال پارازیت، در یک کلام رسمیت دادن به سانسور در نظام جهل و جنایت آخوندی است. اظهارات رسوای وزیر بهداشت روحانی، مغایر با تمامی قوانین انسانی و بین‌المللی است که دسترسی مردم به اطلاعات آزاد را از حقوق پایه‌یی و اولیه آنها می‌دانتد. البته در قاموس نظام ولایت‌فقیه و کارگزاران سرکوبگر آن، صحبت از قوانین بین‌المللی و حقوق مردم در دسترسی به اطلاعات آزاد، شاید حرفی بی‌فایده باشد زیرا به مصداق «نرود میخ آهنی به سنگ»، حرفهایی مثل حقوق مردم، قوانین بین‌المللی، دسترسی به اطلاعات آزاد و... به گوش کارگزاران این. که کار اصلی‌شان سانسور و سرکوب است هرگز فرو نخواهد رفت.
چند وقت پیش نیز وزیر ارتباطات رژیم ضمن اعتراف به سانسور و ارسال پارازیت، در پاسخ به کاربران در شبکه‌های اجتماعی گفت اگر ارسال پارازیت بر روی ماهواره‌ها سلامت مردم را تهدید کند رئیس‌جمهوری شخصاً به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند. این حرف وزیر ارتباطات رژیم نیز اعتراف آشکار به ارسال پارازیت توسط وزارتخانهٴ تحت مسئولیتش روی ماهواره‌ها و آنتنهای مردم است که البته بقیه حرفهای او مبنی بر این‌که اگر ارسال پارازیت برای سلامتی مردم ضرر داشته باشد روحانی به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند، حرف مفتی بیش نیست. زیرا این نظام برای دور نگاه داشتن مردم از اطلاعات به هر کار سخیفی دست می‌زند ولو این‌که بسیاری از مردم در اثر ارسال پارازیت رژیم و کارگزاران دولت آخوندی، دچار انواع بیماریها از جمله سرطان شوند.
به‌رغم اظهارات این دو وزیر روحانی، معصومه ابتکار معاون روحانی بر خطرناک بودن حداقل بخشی از پارازیتها اعتراف کرده است و ضمن تأکید بر احتمال خطرناک بودن پارازیتها، از عدم وجود نظارت از سوی دولت بر فرستنده‌های امواج پارازیت ابراز نگرانی کرده است. ابتکار در یک گفتگوی آن لاین فیس بوکی با کاربران فیس بوک، روز 10بهمن 92 به‌طور تلویحی به نقش پارازیتهای ماهواره‌یی در ابتلا به بیماری سرطان اعتراف کرد و گفت بعضی از فرستنده‌های پارازیت خارج از محدوده نظارت هستند. از زمانی که رژیم بر روی ماهواره‌ها پارازیت می‌فرستد، مردم از تاثیر این سرکوبگرانه بر سلامتشان نگرانند و در این رابطه کارشناسان و پزشکان از تاثیر پارازیت بر افزایش سرطان و بعضی عوارض دیگر روی مردم ابراز نگرانی کرده‌اند.
معصومه ابتکار زمانی که عضو به‌اصطلاح شورای شهر تهران بود، بارها نسبت به عواقب پارازیت روی سلامت مردم ابراز نگرانی کرده بوده و گفته بود: «طبق جمع‌بندی که پیشتر در شورای شهر هم انجام شد، مسأله نگران‌کننده در خصوص پارازیتها اظهار بی‌اطلاعی دستگاههای نظارتی است».
رئیس مرکز تحقیقات سرطان نیز گفته است امواج الکترو مغناطیسی که در پارازیتهای ماهواره‌یی وجود دارند، اثرات مخرب دارند، باعث سردرد شده و ذهن را خسته می‌کنند و امواج یون‌زا سرطان‌زا هستند.
آثار مخرب پارازیت بر سلامت مردم و ابتلای آنها به انواع بیماریها از جمله سردرد و سرطان واضح است. هم‌چنان‌که ابتکار معاون آخوند روحانی و رئیس مرکز تحقیقات سرطان رژیم نیز به آن اعتراف کرده‌اند، اما این عمل ضد‌مردمی از جنبه سانسور و جلوگیری از دسترسی مردم به اطلاعات آزاد نیز قابل بررسی است. در این رابطه نهادهای حقوق‌بشری و سازمانهای مدافع حقوق‌بشر، بارها به این عمل ضد‌مردمی اعتراض کرده‌اند. از جمله این اعتراضات، اعتراض کریستینا استاک وود مدیر هماهنگی مبارزه با سانسور و نقض آزادی مطبوعات در سازمان خبرنگاران کانادایی مدافع آزادی بیان است که گفته است: «رژیم ایران از جمله دولتهایی است که بیشترین هزینه را برای خرید ابزار و نرم افزارهای مدرن به هدف سانسور اطلاعات و فیلتر کردن اینترنت اختصاص می‌دهد و در نتیجه بیشترین روند سرکوب در این کشور مشاهده شده است».
سازمان گزارشگران بدون مرز نیز ایران تحت حاکمیت ولایت‌فقیه را در شمار کشورهایی قرار داده است که در آن آزادی اطلاع‌رسانی به بهانه‌های مذهبی، به شدیدترین صورتی سرکوب‌ها می‌شود.
نهادهای مدافع حقوق‌بشر هم‌چون عفو بین‌الملل و سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر و نیز مدافعان آزادی بیان و حقوق خبرنگاران نیز بارها به این امر اعتراض کرده‌اند که هزینهٴ فیلتر سایتهای اینترنتی و ارسال پارازیت توسط رژیم آخوندی میلیاردها دلار بار بر دوش مردم ایران قرارمی‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d172de78-1d77-43d0-954c-d4db817bb9cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات