728 x 90

سوريه,دخالتهاي رژيم,

آخوند علم‌الهدی: «۱۰۰هزار موشک در انتظار نابودی اسراییل!»

-

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی
امام جمعه مشهد در نماز جمعهٴ (18بهمن) مشهد گفت: «ایران به‌محض مشاهده هواپیمای آمریکایی در آسمان کشور 100هزار موشک در پشت دیوار اسراییل را فعال خواهد کرد و هواپیمای نظامی را در زیر تجهیزات نظامی نابود خواهد کرد».
آخوند علم‌الهدی که به‌منظور سرپوش گذاشتن بر وضعیت ذلت‌بار رژیم به‌طور خنده‌داری رجزخوانی می‌کرد، برای روحیه دادن به نیروهای ترسیده و وارفته رژیم گفت: «امروز اگر آمریکا می‌گوید گزینه نظامی روی میز است هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، همان‌طور که فرمانده ناتو در دوران انقلاب با اختیارات تامی که برای انجام عملیات و نابودسازی تهران داشت نتوانست هیچ اقدامی علیه نظام اسلامی ایران مرتکب شود».
تیغ کش نمره موقت خامنه‌ای در مشهد به‌رغم این رجزخوانیهای مضحک، بر مذاکرات ژنو و پایبند بودن رژیم به تا ته سرکشیدن جام زهر تا ته آن تأکید کرد و گفت: «بر اساس اجازه مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که کارگزاران دولت از ظرفیت دیپلوماسی موجود نهایت استفاده را ببرند، مذاکره‌ای صورت گرفت اما با کوچک‌ترین نقض پیمان از سوی دشمنان نظام، همه چیز به‌حال نخست برخواهد گشت».
آخوند علم‌الهدی در عین ذلت و غلط کردم گویی، ادعای قدرت کرد و گفت: در شرایط کنونی قوی‌تر از روزهای نخست، ایران به دنیا ثابت کرده که تروریست نیست.
امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در مشهد در آستانهٴ ربودن انقلاب ضدسلطنتی، با اشاره‌یی به این مناسبت با بلاهت سعی کرد بند و بست صورت گرفته برای بازگشت خمینی را وارونه جلوه دهد با بیان این‌که شرکت هواپیمایی فرانس وابسته به جریان استکباری سرمایه‌داری بود، گفت: «حتی شورای انقلاب اسلامی حاضر نبود امام به ایران بازگردد، چرا که در به سلامت رسیدن ایشان به تهران تردید داشتند و امکان مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای حامل امام از سوی جریان استکباری وجود داشت».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0e08d9e-ab72-4ecf-8a6e-0fe57b521542"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات