728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضهای مردمی به طرح ضدمردمی توزیع سبد کالا در شهرهای مختلف

-

صف سبد کالا در شهرکرد
صف سبد کالا در شهرکرد
اعتراض مردم چالوس به دوبرابر شدن قیمت نان.
اعتراضهای کارگری در تهران، پاکدشت و اصفهان.
فشار بر زندانیان سیاسی و بستگان مجاهدان اشرفی در زندانهای گوهردشت کرج و مشهد.

مردم منطقه سامان در شهرکرد که روز چهارشنبه 16بهمن در مقابل فروشگاه رفاه جهت تحویل‌گیری سبد کالا جمع شده بودند خشم خود را از نحوه اجرای طرح ضد مردمی سبد کالا و از صفهای طولانی و کیفیت نامرغوب کالاها ابراز کردند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی، مردم شهرهای مختلف کردستان در تجمعهای اعتراضی علیه طرح اهانت‌آمیز توزیع کالا، با سردادن شعارهایی، خشم خود را از آخوند روحانی شیاد ابراز می‌کردند. آنها شعار می‌دادند: «کو آب و برق مفتی کو اون ”کلید“ که گفتی - هرگز نشد ملت ”، تحقیر به این بزرگی»

جمعی از مردم چالوس روز سه‌شنبه در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند و به دو برابر شدن قیمت نان به‌دنبال بارش برف سنگین در این شهر اعتراض کردند.

کارگران معترض جلسه تشکل دولتی خانه کارگر به‌مناسبت سالگرد انقلاب ضدسلطنتی را که توسط خمینی ربوده شد، به جلسه اعتراض علیه حکومت آخوندی تبدیل کردند. کارگران در این جلسه به طرح ننگین رژیم آخوندی برای توزیع سبد کالا اعتراض کردند.

جمعی از کارگران اخراجی شرکت در و پنجره‌ سازی پونل پاکدشت، روز چهارشنبه در اعتراض به شرایط نامشخص کاری در مقابل دادسرای رژیم تجمع کردند.

کارگران زندانی پلی اکریل اصفهان در مقابل شکنجه دژخیمان مقاومت می‌کنند. بنا‌ به گزارشهای دریافتی دژخیمان رژیم آخوندی برای زهر چشم گرفتن از کارگران معترض پلی اکریل مستمراً کارگران دستگیر شده را شکنجه می‌کنند اما آنها تسلیم نمی‌شوند.

کارگران شهرداری بهبهان با مقاومت و اعتصاب سه هفته‌ای خود، کارگزاران رژیم را مجبور به عقب‌نشینی کردند و سه ماه از حقوق عقب‌افتاده خود را دریافت کردند. این کارگران از 22روز پیش در اعتراض به پرداخت نشدن 7ماه حقوق عقب‌افتاده اعتصاب کرده بودند.

دژخیمان رژیم آخوندی مانع پذیرش وکالت زندانی سیاسی احمد دانشپور مقدم از بستگان مجاهدان اشرفی توسط وکلا شده‌اند، دادستانی جنایتکار رژیم در تهران گفته است او اعدامی است به وکیل نیازی ندارد. حال احمد دانشپور مقدم، به‌شدت وخیم شده و زندگی وی در خطر است. احمد دانشپور در دیماه 88 همراه با پدر، مادر و همسرش به‌خاطر داشتن رابطه خانوادگی با مجاهدان اشرفی، بازداشت و به همراه پدرش به اتهام آخوندساخته «محاربه» به اعدام محکوم شد

‌ـ دژخیمان زندان گوهردشت کرج، زندانی سیاسی جعفر اقدامی را به‌دلیل نامعلومی ممنوع الملاقات کرده‌اند. مادر این زندانی سیاسی به‌خاطر این اقدام غیرانسانی مریض شده است.

ـ شکنجه‌گران زندان وکیل آباد مشهد مانع درمان زندانی سیاسی علی عبادی در بیمارستان می‌شوند. وی از زندانیان سیاسی دهه شصت است که هم‌اکنون بیش از 4سال است در زندان وکیل آباد مشهد زندانی است. علی عبادی بیش از شصت سال سن دارد و دچار سنگ کلیه و همچنین مشکلات داخلی است و بارها دچار خونریزی داخلی گردیده است.

به دنبال فراخوان دانشجویان به اعتراض در سالگرد قیام 25بهمن 89، رژیم آخوندی زمان برخی از امتحانات کنکور ارشد را عوض کرده و به روزهای 24، 25 و 26بهمن موکول کرده است، در حالی که قرار بود این امتحانات در روزهای 19 20 و 21بهمن اجرا شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cac123f2-3308-43e2-b497-2351916e66b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات