728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در شهرهای ایلام، خرم آباد، اصفهان، رامشیر، قم، زنجان، تهران و کرمانشاه

-

کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان
کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان
اعتراضهای دانشجویی در ایلام و خرم‌آباد
اعتصاب غذای کارگران شرکت پلی اکریل اصفهان
تجمعهای اعتراضی مردم قم، زنجان، تهران و کرمانشاه
اعدام یک زندانی در زاهدان

ـ جوانان شهر رامشیر خوزستان روز پنجشنبه دهم بهمن ماه با حضور در محل سکونت خانواده‌های دو زندانی سیاسی اعدام شده به نامهای هاشم شعبانی و هادی راشدی و با سردادن شعارهای ضدحکومتی خشم و انزجار خود را از حکومت جنایتکار آخوندی ابراز کردند. جوانان اهوازی با در دست داشتن عکسهای این دو زندانی سیاسی اعدام شده، یاد آنان را گرامی داشتند. دژخیمان رژیم آخوندی این دو زندانی هموطن عرب را مخفیانه اعدام کردند.

ـ دانشجویان رشته فنی مهندسی دانشگاه آزاد خرم‌آباد واحد کمالوند در اعتراض به محدودیتهای اینترنتی و نامشخص بودن روز و ساعتهای انتخاب واحد برای دومین روز متوالی تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع روز پنجشنبه‌ صورت گرفت.

دانشجویان غیربومی دانشگاه ایلام روز پنجشنبه 10بهمن مجدداً تجمع کردند و به نداشتن خوابگاه اعتراض کردند.

ـ بنا‌ به گزارشهای دریافتی پرسنل شرکت پلی اکریل اصفهان روز شنبه 12بهمن در اعتراض به ادامه بازداشت همکاران خود دست به اعتصاب‌غذا زدند. این کارگران روز پنجشنبه نیز با شعارهای ضدحکومتی تظاهرات کردند و خواستار آزادی همکاران بازداشت شده خود گردیدند

ـ جمعی از شهروندان قم در اعتراض به قطع درختان در خیابان خاک فرج در مقابل شهرداری رژیم در این منطقه تجمع کردند.

ـ شماری از مردم کرمانشاه که توسط رژیم آخوندی از طرح سبد کالایی حذف شده‌اند روز یکشنبه سیزدهم بهمن در مقابل فروشگاههای توزیع مواد غذایی تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان گرفتن سهمیه سبد کالایی شدند.

ـ روز شنبه 12بهمن ماه جاری جمعی از مردم زنجان که اخیراً آپارتمان مسکن مهر تحویل گرفته بودند در مقابل اداره راه و شهرسازی رژیم تجمع کردند و نسبت به مشکلات آب و برق و فاضلاب واحدهایی که تحویل گرفتند اعتراض کردند.

جوانان همدان روز جمعه ۱۱بهمن۹۲ یکی از ایادی رژیم به نام باسم معاون دانشگاه پیام نور همدان را در مقابل منزلش گوشمالی دادند. وی پیشتر کارمند بیت خامنه‌ای بوده است. پس از حمله جوانان مأموران سرکوبگر در محل حاضر شده و دو تن از جوانان را دستگیر کردند.

ـ کارگران شرکت حفاری دانا ژئوفیزیک در گرگان اعتصاب کردند و عملیات حفاری این شرکت را تعطیل کردند. کارگران خواستار پرداخت حقوق عقب‌افتاده شدند.

کارگران قوندوله‌ سازی اردکان یزد به‌منظور حمایت از اعتراضات برحق کارگران معدن چادر ملو، روز یکشنبه به آنان پیوستند.

کارگران روغن نباتی قو در تهران با اعتراضات خود بالاخره رژیم آخوندی را مجبور کردند رئیس کارخانه را تغییر دهد.

رژیم آخوندی صبح روز شنبه 12بهمن یک زندانی را در محوطه زندان زاهدان بدار آویخت. همزمان با اعدام این زندانی مأموران سرکوبگر رژیم آخوندی به سلولهای زندان یورش بردند و زندانیان را برای شنیدن سخنرانی یک آخوند جلاد به محوطه بند 7 منتقل کردند. در حین سخنرانی زندانیان اعتراض کردند آخوند دژخیم سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشت و با عصبانیت آنجا را ترک کرد.

زندانی سیاسی محمدرضا پورشجری که به اتهام وبلاگ‌نویسی و اقدام علیه امنیت و توهین به خامنه‌ای محاکمه و زندانی گردیده است، در شرایط جسمی بحرانی در زندان مرکزی کرج در تبعید به‌سر می‌برد. این زندانی سیاسی به‌طور روزانه مورد شکنجه دژخیمان اطلاعات قرار می‌گیرد.

یک زن 29ساله در اندیمشک که رژیم آخوندی همسرش را از کارخانه اخراج و بیکار کرده بود، خودسوزی کرد و جان سپرد. وی که دارای یک دختر 7ساله بود در بیمارستان امام علی اندیمشک جان سپرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fde774a-f9f9-443a-840d-b6d5d5d80faf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات