728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در شهرهای تهران، شوش، شوشتر، دزفول، بروجرد، اصفهان، سمنان و قزوین

-

کارگران پلی اکریل اصفهان
کارگران پلی اکریل اصفهان
«بهمن ماه خونه ظالم سرنگونه و هیهات مناالذله» طنین شعار کارگران پلی اکریل اصفهان
درگیری جوانان در خیابان نبرد تهران با مأموران سرکوبگر انتظامی و گوشمالی دادن آنها
اعتراض مردم رامشیر اهواز به اعدام دو زندانی سیاسی هموطن عرب
تجمع اعتراضی مردم شهرهای شوش، شوشتر و دزفول علیه گرانی مایحتاج عمومی
اعتراضهای دانشجویان، کارگران و کشاورزان در بروجرد، تهران، اصفهان، سمنان و قزوین
درگیری هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان با مأموران سرکوبگر انتظامی در استادیوم آزادی تهران
فشارهای ضدانسانی به زندانیان سیاسی ماشاءالله حائری و محمدبنّازاده امیرخیزی از بستگان مجاهدان اشرفی

ـ کارگران پلی اکریل اصفهان با شعارهای ضدحکومتی تظاهرات کردند و خواستار آزادی همکاران بازداشت شده خود گردیدند
کارگران بازداشت شده پلی اکریل اصفهان در بند 8زندان مرکزی اصفهان محبوس می‌باشند. بنا‌ به گزارشهای دریافتی آنها توسط شکنجه‌گران مورد اذیت و آزار زیادی قرار گرفته‌اند.

ـ جمعی از جوانان در خیابان نبرد تهران مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی را گوشمالی داده و یک زن هموطن را که به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی دستگیر شده بود، نجات دادند. این اقدام جسورانه جوانان ساعت 12ظهر روز پنجشنبه 10بهمن رخ داد. جوانان خودرو مزدوران انتظامی را هم تخریب کردند. آنان از گاز فلفل علیه جوانان استفاده کردند اما کاری از پیش نبردند و ناگزیر فرار کردند.

ـ 500تن از مردم رامشیر اهواز روز پنجشنبه 10بهمن ماه در اعتراض به اعدام دو زندانی سیاسی هموطن عرب هادی راشدی و هاشم شعبانی و تحویل ندادن پیکرهای آنان به خانواده‌هایشان تجمع کردند. تجمع‌کنندگان شعار می‌دادند: ما پیروز می‌شویم و ما به خواسته خود می‌رسیم،

ـمردم شهرهای شوش، شوشتر و دزفول در مقابل اداره بازرگانی رژیم تجمع کردند و به گرانی مایحتاج عمومی اعتراض کردند. گرانی برنج، روغن و مرغ، مردم را با شرایط سختی روبه‌رو کرده است.

تجمع اعتراضی کارخانه لاستیک سازی ایران تایر در تهران وارد دومین هفته خود شده است. تجمع‌کنندگان به افزایش بی‌رویه ساعت کار و فشارهای طاقت‌فرسا بر کارگران اعتراض کردند.

کارگران کارخانه سیمان آبیک قزوین روز پنجشنبه۱۰بهمن ما در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.

کارگران کارخانه رنگین نخ سمنان در اعتراض به انحلال کارخانه تجمع کردند. کارگران تنها راه امرار معاش خود و خانواده اشان را از دست دادند.

دانشجویان دانشگاه بروجرد تجمع کردند و با شعار ”دیکتاتور استعفا استعفا“ خواستار برکناری رئیس مزدور دانشگاه شدند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه در اواخر دیدار با پرسپولیس با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در استادیوم آزادی تهران درگیر شدند. مزدوران حراست استادیوم آزادی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی در جایگاه هواداران تیم سپاهان اصفهان مستقر شدند.

دژخیمان رژیم آخوندی مانع ملاقات زندانی سیاسی ماشاءالله حائری از بستگان مجاهدان اشرفی با خانواده‌اش در بیمارستان می‌شوند. وی از اول بهمن ماه دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان دی تهران بستری و در وضعیت نگران کننده‌یی می‌باشد. این زندانی سیاسی با وجود وخامت وضعیت جسمی‌اش با دست‌بند و پابند در بیمارستان نگهداری می‌شود. بنا‌ به خبر دیگری دژخیمان زندان گوهردشت کرج، زندانی سیاسی محمدبنّازاده امیرخیزی از بستگان مجاهدان اشرفی را با وجود این‌که دستش گچ گرفته شده و قادر به انجام کارهای شخصی نیست، به زندان برگراندند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f900de66-ec30-477c-af17-56f4d3a6cca3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات