728 x 90

اعتراضات دانشجويي,

فراخوان دانشجویان دانشگاه هنر تهران و دانشگاه اراک برای گرامیداشت قیام ۲۵بهمن ۸۹

-

قیام مردم ایران 25بهمن 89- آرشیو
قیام مردم ایران 25بهمن 89- آرشیو
دانشجویان دانشگاه هنر تهران و همچنین دانشجویان دانشگاه اراک با صدور بیانیه‌های جداگانه‌یی به گرامیداشت قیام 25بهمن 89 فراخوان دادند.
در بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران آمده است:
بهمن، ماه خروش و فریاد فرا رسیده است، بهمنی که برای ما یاد آور هم کلاسیهای شهیدمان محمد مختاری، حامد نور محمدی و صانع ژاله، دانشجوی تئاتر دانشگاه هنراست، شهدایی که جانشان را در راه وطن فدا کردند.
ما همواره به یادشان خواهیم بود و با عهدی که با ملت و سرزمینمان بسته‌ایم استوار خواهیم ماند و تا رسیدن به خواسته‌هایمان از پا نمی‌نشینیم.
… در این سالروز، همه‌ی ما بار دیگر گردهم خواهیم آمد تا مطالباتمان را بیان کنیم.
… با درود به روان پاک شهدای راه آزادی از تمامی دانشجویان آزاده این مرز و بوم می‌خواهیم که در بزرگداشت 25بهمن ما را همراهی کنند».
در بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاههای اراک نیز می‌خوانیم:
«... . مشعل قیام 88 و25بهمن 89 هم‌چنان سرکش وفروزان، چراغ راه ما است و ما جوانان و دانشجویان، هر روز و هر لحظه‌ این مشغل پرفروغ را شعله ورتر از همیشه نگه خواهیم داشت و عهد کرده‌ایم که این راه را تا رسیدن به مقصد نهایی ادامه دهیم.
من آن موجم که آرامش ندارم
به آسانی سر سازش ندارم
ما برای زنده نگه‌داشتن یاد یارانمان، در 25بهمن امسال اتحاد و همبستگی خودمان را با دانشجویان دانشگاه هنر اعلام می‌کنیم و از عموم مردم و جوانان و دانشجویان می‌خواهیم که هرچه پرشورتر دراجتماعات، تجمعات اعتراضی وراهپیمایی‌هایی که به این مناسبت برگزارمی‌شود شرکت کنند تا خواست واقعی خودمان را فریاد کنیم. وعده ما 25بهمن».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f96d52e3-0b8f-4859-b91b-3f7221e44cd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات