728 x 90

بودجه,

افزایش ۵درصد قیمت فرآورده‌های نفتی اضافه بر افزایش دوبرابری آن از محل حذف یارانه‌ها

-

عثمانی یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع
عثمانی یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع
هنگام بررسی افزایش 5 درصدی قیمت فرآورده‌های نفتی که در بودجه سال 93 آخوند روحانی آمده است، عثمانی یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع تأکید کرد این 5درصد افزایش، اضافه بر افزایش ناشی از حذف یارانه‌هاست. وی گفت:
بند گ از تبصره2 می‌گوید 5درصد به قیمت هر لیتر فرآورده از مردم بگیرید که وزارت نفت برود با آن پول مسئولیتهایش را انجام دهد. مگر ما ۱۴.۵درصد به وزارت نفت ندادیم؟ مگر نباید با آن ۱۴.۵درصد وظایفش را انجام دهد؟ شما دارید می‌گوئید هر لیتر فرآورده، 5درصد به قیمتش اضافه کن؛ اضافه قیمتش را وزارت نفت برود در شبکه انتقال هزینه کند. در مناطق محروم مگر شبکه انتقال داریم؟ شما وقتی هدفمندی را اجرا می‌کنید، قیمت بنزین اگر بشود 1000تومان، به‌خاطر این بندی که می‌خواهیم تصویب کنیم پنج درصد هم روی آن آن 1000تومان خواهد آمد. فقط هم بنزین نیست. فرآورده‌هاست. از گازوییل هم 5درصد قیمت را می‌گیرند. 5درصد از مردم بیچاره بگیریم، از آن کسی که هیچ دسترسی به فرآورده ها ندارد، از آن کسی که امکان گاز ندارد، 5درصد افزایش قیمت بنزین و گازوییل بگیریم. وزارت نفت بگوید، این 5درصد اضافه را که از مردم می‌گیریم، پولش چقدر می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d16849b-93b8-4917-b011-7797bb66dc99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات