728 x 90

سوريه,

عملیات رزمندگان سوری در حومه دمشق و سایر استانها

-

عملیات رزمندگان ارتش آزادی سوریه در حومه دمشق
عملیات رزمندگان ارتش آزادی سوریه در حومه دمشق
شوراهای انقلابی و شاخه‌های ارتش آزادی سوریه در سراسر مناطق آزاد شده عملیات خود را ادامه می‌دهند. آنها می‌گویند انتقال قدرت در سوریه تنها از طریق نبرد مسلحانه امکانپذیر است. گزارشی از تلویزیون اورینت:
در حومه دمشق رزمندگان انقلابی سوریه در کمینی که در جاده الضمیر - عدرا گذاشته بودند یک افسر را به همراه سه تن دیگر از نیروهای اسد به هلاکت رساندند. رزمندگان در منطقه المرج واقع در غوطه شرقی نیز طی تهاجمی به خودرو شلیکای نظامیان اسد خدمه آن را به هلاکت رساندند.
همچنین در شهرک ملیحه فیلمی توسط رزمندگان پخش شد که در آن لحظه هدف قرار گرفتن یکی از افسران در اطراف اداره دفاع ضدهوایی را نشان می‌دهد.
در منطقه ریما واقع در کوههای قلمون درگیریهایی میان رزمندگان و نیروهای اسد به‌وقوع پیوست.
در حومه شرقی حما نیز طی تهاجم گسترده‌یی به یکی از پادگانهای رژیم در روستای الرهجان نزدیک به 80نفر از نظامیان اسد به هلاکت رسیدند.
در حومه شمالی حما در مناطق تل الناصریه و روزالهیزه نیروهای رژیم اسد تلاش کردند مناطق آزاد شده را باز پس بگیرند ولی ارتش آزادی با تهاجم به آنها یک خودرو شلیکا را منهدم کرد و تعدادی از نیروهای مهاجم را به هلاکت رساند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efa245ea-1a4d-47a1-b540-3855d61334d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات