728 x 90

بودجه,

کسری ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی» در بودجه سال آینده دولت آخوند روحانی

-

یحیی آل اسحاق
یحیی آل اسحاق
یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی رژیم از «کسری ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی» در بودجه سال آینده خبر داد. وی در نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی رژیم در تهران گفت: «بودجه عمومی در لایحه بودجه ۱۹۴ هزار میلیارد تومان است که بر اساس مطالعات مرکز پژوهشهای مجلس، کسری ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی خواهد داشت.
به‌نوشته یک رسانه حکومتی، بودجه بخش کشاورزی در لایحه بودجه دولت آخوند روحانی نزدیک به 40 درصد کاهش یافته است.
به‌نوشته این رسانه حکومتی. بودجه بخش کشاورزی در قالب 22 برنامه، 87 طرح با اعتبار ۷.۲۴۵ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. این در حالی است که اعتبارات همین بخش در لایحه بودجه سال 92، 431 طرح و 12هزار میلیارد ریال بوده است. یعنی در این قسمت، کاهش ۳۹.۴ درصدی در بودجه وجود دارد.
طبق آماری که کارگزاران رژیم ارائه می‌دهند، صندوق بیمه کشاورزی، در مجموع 25هزار میلیارد ریال به بانک کشاورزی بابت پرداخت خسارت به کشاورزان در سالهای گذشته بدهکار است. در صورتی که دولت روحانی، فقط ۱.۲هزار میلیارد ریال بودجه برای پرداخت دیون صندوق بیمه کشاورزی به بانک کشاورزی در سال 93 در نظر گرفته شده است. که چنین رقمی اساساً تکافوی بدهیها را نمی‌کند.
لازم به یادآوری است که در لایحه بودجه سال 93 کابینه آخوند روحانی، بودجه ارگانهای نظامی در مجموع حدود 30% افزایش داشته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83516fcd-3827-4989-807e-22236a2e0808"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات