728 x 90

شهيدان قيام,

قضاییه رژیم آخوندی: مادر و خواهرستار چون زن هستند؛ «صاحب دم» نیستند!

-

مادر و خواهر شهید ستار بهشتی
مادر و خواهر شهید ستار بهشتی
قضاییه رژیم ضدبشری آخوندی به‌منظور بی‌اثر کردن اقدامات مادر شهید ستار بهشتی، اعلام کرد با توجه به این‌که پدر ستار بهشتی، به‌عنوان یکی از اولیای دم، از شروع تحقیقات تا کنون در وضعیت روحی و روانی نامناسبی به‌سر می‌برده و ضمن بستری بودن در یک مرکز درمانی، قادر به تصمیم‌گیری نبوده، طبق مادهٴ 356 قانون آخوند‌ساخته موسوم به مجازات اسلامی، دادستان در حالی که مادر و خواهر این شهید حاضر و شاکی هستند، وکالت وکیل خانواده ستار بهشتی در مورد پدر این شهید را بلااثر اعلام کرده است. وکیل خانواده ستار بهشتی اول بهمن ماه در اعتراض به صدور قرار منع تعقیب در مورد اتهام قتل عمدی متهم به قتل ستار بهشتی، به دادستان رژیم در تهران نامه نوشته بود.
رژیم از یک سال قبل که ستار بهشتی را در شکنجه‌گاه پلیس موسوم به فتا به‌شهادت رساند، برای بستن این پرونده و در بردن قاتلان ستار شهید، دست به تمامی ترفندهایی که می‌توانست بزند زده است، از گزارشهای ساختگی در مجلس ارتجاع، تا گزارشات فرمایشی و متناقض به‌اصطلاح پزشکی قانونی رژیم. و حالا نوبت دادستان ارتجاع رسیده است که به بهانه بیماری پدر بقیهٴ خانواده را بر اساس قوانین زن ستیزانه، صاحب دم ندانسته و آنها را از خونخواهی فرزندشان بازدارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/acdfd465-df5e-4f7c-b46e-1a5f1dbfd794"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات