728 x 90

اقدامات سركوبگرانه مالكى,اعتراض عليه مالكي,

دفع حمله نظاميان مالکي به شهر فلوجه از سه محور، توسط رزمندگان عشاير

-

درگیریها در استان الانبار عراق
درگیریها در استان الانبار عراق
تلویزیون الرافدین گزارش داد نظامیان مالکی صبح امروز اقدام به حمله به شهر فلوجه از سه محور کرد که نیروهای عشایر توانستند آن را دفع کرده و خسارات فراوانی به آنان وارد کنند.. منابع به الرافدین گفتند نیروهای عشایر توانستند مسیر پیشروی نیروها مالکی را سد کنند.
تلویزیون الرافدین افزود: نیروهای عشایر مرکز پلیس النعیمیه که نظامیان مالکی در این مرکز تجمع کرده بودند را محاصره کردند و کنترل مرکز سابق ارتش در منطقه النعیمیه که محل تمرکز نظامیان مالکی بود را به‌دست گرفتند و به‌دنبال آن جاده ارتباطی بین فلوجه و مناطق زوبع را تحت کنترل خود درآوردند.
به گفته تلویزیون الرافدین بعد از شکست حمله نظامیان مالکی به فلوجه، ارتش مالکی به‌شدت مناطق جنوبی فلوجه را هدف آتشباری قرار داده است. دو هلیکوپتر نظامیان مالکی به‌طور کور مناطق جنوبی فلوجه را هدف آتش قرار دادند و خساراتی وارد ساختند در همین حمله 4نفر شهید شدند که در بین آنان دو کودک و یک زن است و 8نفر دیگر نیز مجروح گردیدند منبع: تلویزیون الرافدین921106ساعت خبر: 0900منبع: تلویزیون الرافدین921106ساعت خبر: 0905
تلویزیون الرافدین همچنین گزارش داد نیروهای عشایر با هامرهای به غنیمت گرفته شده در خیابانهای فلوجه و در میان ابراز احساسات و شعاردادن مردم می‌گردند.
نیروهای عشایر در کرکوک چهار خودرو از نوع هامر و یک خودروی ”کوکر“ نظامیان مالکی را منهدم کردند».
تلویزیون فلوجه گزارش داد نیروهای عشایر بر دروازه فلوجه در غرب مسلط شدند و دهها تن از نظامیان مالکی را با تجهیزاتشان به اسارت گرفتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d3cf9f5-a7e3-4dd8-948c-fc67a43fd2ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات