728 x 90

بن بست اتمي,اتمي رژيم,

ادعای جدید باند خامنه‌ای علیه توافق ژنو: خامنه‌ای به تفاهم‌نامه ژنو ایرادت اساسی گرفته است

-

آخوند محمود نبویان از نمایندگان مجلس ارتجاع
آخوند محمود نبویان از نمایندگان مجلس ارتجاع
آخوند محمود نبویان از نمایندگان مجلس ارتجاع فاش ساخت که خامنه‌ای طی دو دیدار با سران قوای رژیم درباره قرار داد ژنو، به «ایرادات اساسی» وارد کرده و گفته است این تفاهم‌نامه «استقلال» نظام را هدف گرفته است.
یکی از رسانه‌های رژیم به نام «راز 57» نوشت نبویان این مطلب را روز ۱۹دی در جمع گروهی از مردم شهر «گنبد کاووس» بیان کرده است.
نبویان همچنین فاش ساخت آخوند حسن روحانی و دولت وی بیشتر از آمریکا به‌دنبال امضای تفاهم‌نامه‌ ژنو بوده و هستند.
به گفته وی٬ خامنه‌ای در یکی از این جلسات از روحانی خواسته توضیح دهد در کدام یک از مفاد این تفاهم‌نامه به حق غنی‌سازی اورانیوم اشاره شده است.
بر اساس نوشته سایت «راز 57» خامنه‌ای در جلسه دوم گفته مهمترین ایراد تفاهم‌نامه ژنو این است که «استقلال ما» را هدف گرفته و «هر حرکتی را منوط به موافقت آمریکا کرده است».
نبویان در این سخنرانی رفسنجانی و روحانی را کسانی خوانده که بر سر قطعنامه ۵۹۸ به خمینی «جام زهر» دادند و در حال حاضر نیز «پشت پرده» قرار داد ژنو قرار دارند.
رسانه‌های رژیم به‌نقل از جواد کریمی قدوسی که همانند نبویان عضو «جبهه پایداری» از باندهای خامنه‌ای است، نوشته که خامنه‌ای «انتقاد‌های جدی» به تفاهم‌نامه ژنو دارد.
کریمی قدوسی گفته است پس از امضای تفاهم‌نامه ژنو٬ خامنه‌ای در جلسه‌ای با حضور سران قوا و تیم مذاکره‌ کننده هسته‌یی گفته «من فقیه هستم و سه بار این متن را خوانده‌ام و از آن تثبیت حق غنی‌سازی هسته‌یی به‌دست نمی‌آید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aaadad6d-e252-4423-a2a5-8153551858cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات