728 x 90

سوريه,

کشته شدن یکی از سرکردگان داعش در یک کمین در سراقب سوریه

-

رزمندگان ارتش آزادی سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوریه سرکرده گروه ساخته و پرداختهٴ رژیم ایران، سوریه و عراق را در شهر سراقب به هلاکت رساندند؛ گزارشی از تازه‌ترین درگیریها در منطقهٴ ادلب از تلویزیون العربیه:
شورای عمومی انقلاب سوریه از کشته‌شدن سرکرده تشکیلات داعش در سراقب خبر داد. او در کمینی که برایش گذاشته شده بود کشته شد.
سراقب یکی دیگر از پایگاههای داعش در ادلب به‌شمار می‌رود که این روزها شاهد جنگ و درگیریهای شدیدی بین نیروهای این گروه و گردانهای ارتش آزادی است. همچنین درگیریها بین ارتش آزادی و داعش در مناطق مختلف حومه حلب و به‌طور خاص در جرابلس ادامه دارد.
اما شدیدترین درگیریها در منطقهٴ شمالی سراقب در مدرسه خالد ابن ولید در جریان است. جایی که افراد داعش به آن دست پیدا کردند. ولی بزرگترین دستاورد رزمندگان کشته‌شدن ابوالبراء الجزائری سرکرده داعش در سراقب بود.
تا این لحظه درگیریها باعث پیشروی ارتش آزادی در ادلب شده است و فرصتی را برای آن ایجاد کرده که بتواند سراقب را محاصره کند‌. این آخرین پناهگاه القاعده در ادلب برای پیشروی به داخل شهر و تسلط بر پل ابوالظهور است.
این رخداد به کشته‌شدن و دستگیری تعداد زیادی از نیروهای داعش منجر شد. درگیریها بین ارتش آزادی و داعش همچنین در جرابلس در حومه شرقی حلب ادامه دارد؛ ... علاوه بر این در جرابلس دو خودروی انفجاری منفجر شد. ارتش آزادی می‌گوید عناصر داعش را که برخی از نفرات آن روی حومه حلب متمرکز هستند تعقیب خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6f0c5f8-a129-4323-a3f4-f671fcd77a3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات