728 x 90

محكوميتهاي جهاني رژيم,

کاخ سفید آمریکا گل‌گذاری ظریف بر قبر عماد مغنیه را محکوم کرد

-

کاتلین هایدن سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا
کاتلین هایدن سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا
به دنبال اقدام وزیر خارجه رژیم که در سفر اخیر خود به لبنان بر سر قبر عماد مغنیه تروریست معروف حاضر شده و گل‌گذاری کرده، کیتلین هایدن (Caitlin Hayden)، سخنگوی شورای امنیت ملی، با صدور بیانیه‌یی «گذاشتن تاج گل بر سنگ‌قبر عماد مغنیه از رهبران سابق حزب‌الشیطان لبنان و مسئول اقدامات فجیع تروریستی را که به کشته شدن صدها بی‌گناه شامل آمریکایی‌ها منجر شد، محکوم کرد.

بیانیهُ سخنگوی مشاوران امنیت ملی دولت آمریکا، که در تاریخ 14ژانویه در سایت کاخ سفید منعکس شده، حمایت رژیم از حزب‌الشیطان نیز تقبیح کرده و می‌افزاید: «خشونت غیرانسانی که مغنیه مرتکب شد – و حزب‌الله لبنان با حمایت مالی و مادی ایران به ارتکاب آن در منطقه ادامه می‌دهد – تأثیرات عمیق مهلک و بی‌ثبات کننده‌ای برای لبنان و منطقه داشته است».
این بیانیه تصریح می‌کند: «تصمیم به گرامیداشت فردی که در چنین اقدامات شرورانه‌یی دست داشته و این‌که سازمان وی به حمایت فعالانه از تروریسم در سراسر جهان ادامه می‌دهد، پیام نادرستی را ارسال می‌کند که تنها موجب افزایش تنشها در منطقه می‌گردد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/221b8ae4-3a8c-4840-9d60-548612e4d9e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات