728 x 90

اقدامات سركوبگرانه مالكى,

شیخ علی حاتم امیر عشایر الدلیم: مالکی در رأس تروریسم است و اگر این بار به الانبار حمله کند به سمت بغداد خواهیم آمد

-

شيخ علي حاتم
شيخ علي حاتم
شیخ علی حاتم امیر عشایر الدلیم در مصاحبه با تلویزیون الفلوجه گفت: مالکی در رأس تروریسم است. و اگر این بار به الانبار حمله کند به سمت بغداد خواهیم آمد.
امیر دلیم افزود: مالکی و مزدورانش در این استان به‌طور کامل شکست خواهند خورد و چیزی از آنها باقی نخواهد ماند. … . و پایان دادن به مالکی توسط فرزندان استان الانبار انجام خواهد گرفت. امروز به همه فرزندان استان الانبار بدون استثنا می‌گویم باید برخیزند و از استانشان دفاع کنند و زمین و ناموسشان و دینشان را در مقابل فساد مالکی و شبه‌نظامیان رژیم ایران حفاظت کنند.
امیر عشایر الدلیم در پاسخ به این سؤال که تهدید هایی از سوی مالکی برای حمله علیه فلوجه وجود دارد؟ گفت: تهدیدات مکرر مالکی مانند سگی است که پارس می‌کند، او می‌داند اگر به فلوجه حمله کند دستش رو خواهد شد و در تیپ هشتم و عملیات آن کسی سرپا نمانده که بخواهد برای او بجنگد… همان‌طورکه دیروز در رمادی به مخمصه افتاد و ستونهایش را سوزاندند و او ذلیل و سرافکنده شد؛ به یاری خدا او سرافکنده است. اما اگر این بار مالکی به رمادی حمله کرد بایستی با تمام فرماندهان و افسرانش خداحافظی کند، چون هیچ‌کس باقی نخواهد ماند و این را از من بشنود… بعد از آن به سمت بغداد خواهیم آمد تا به این نظامیان ذلیل و نادمی که پشت سکوهای سیمانی پنهان شده‌اند و منتظر این هستند که ببینند آمریکا چه بگوید و رژیم ایران چه دستوری می‌دهد؛ تعیین‌تکلیف کنیم…
وی در پاسخ به سؤالی درباره فراری دادن نیروهای القاعده در حمله به زندان ابوغریب و التاجی توسط سران دولت گفت: … تنها یک ”سر“ گندیده وجود دارد که آن هم مالکی است. ”سر“ کثیفی که یک کشور را بهم ریخته است همه این اقدامات محصول تروریسم مالکی و اعوان و انصارش است. … ما داعش و القاعده و چنین شبکه‌هایی را به‌عنوان طرف حساب این اقدامات به‌رسمیت نمی‌شناسیم، اما آنها می‌خواهند که شرافتمندان و انقلابیون عشایر را به بهانه وجود داعش تحت تعقیب قرار دهند. این بار بگذار امتحان کنند و مالکی خواهد دید. اگر مالکی داعش را می‌خواهد ما این هشدار را دادیم و اکنون با همه شهرهای استان الانبار تماس گرفتیم و به آنها گفتیم که به ارتش و داعش اخطار بدهند که از شهر خارج شوند و در صحرا با هم بجنگند… . بخدا سوکند که تروریسم و سر تروریسم در عراق خود مالکی است. سرفتنه و تروریسم خود مالکی است. … من فکر می‌کنم تمام این کارها سناریوها و فیلمهای است که رژیم ایران آن را اداره می‌کند و این مزدور کثیف مالکی و اعوان و انصارش به اجرا در می‌آورند.
شیخ علی الحاتم امیر عشایر الدلیم درباره نقش سازمان ملل‌متحد گفت: حرفی به شما بگویم شاید برایتان عجیب باشد اما باید بدانید که این سازمان ملل برای توجیه اشغالگری است چون این سازمان ملل نیست، بلکه سازمان دجالیت است. همیشه اینها مواضعی می‌گیرند که موافق دولتهاست نه این‌که موافق مردم باشد و برای ستمدیدگان مواضعی اتخاذ کنند. … این جنگی است که از طرف آمریکا و رژیم ایران طراحی و هدایت می‌شود و کشورهای عربی با این سکوت ننگینشان سکوتی که گذاشتند سوریه به این وضعیت برسد، با ما نیز تنظیم می‌کنند. پس سایر استانهای سنی نشین باید در کنار استان الانبار بایستند و قیام کنند. چون جنگی شعله‌ور شده است و سازمان ملل هیچ کاری انجام نمی‌دهد. اگر آمریکا بخواهد جنگی را علیه کشوری شروع کند می‌آید و پای سازمان ملل که سازمان را که به جای درمان؛ مخرب است وسط می‌کشد و بعد هرچه می‌خواهد انجام می‌دهد. بعد از آن نیز سازمان ملل شروع به توزیع چادر و پتو و بخاری می‌کند… چیزی که من می‌دانم این است که باید با تکیه به نیروی خودمان از خودمان دفاع کنیم و بس و تنها کار درست این است و لاغیر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f53493cb-89c0-4039-9299-ba7742a705a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات