728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

درگیری زنان و جوانان با مأموران سرکوبگر در آریاشهر و سلوقان تهران

-

تجمع و حرکات اعتراضی-آرشیو
تجمع و حرکات اعتراضی-آرشیو
تجمع اعتراضی دانشجویان رشته ”کامپیوتر“ دانشگاه فنی مهاجر اصفهان
درگیری جوانان و زنان در آریاشهر و سلوقان تهران با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی
اعتراض باغداران دماوند تهران
تجمع اعتراضی کارگران اخراجی سیمان شهرکرد
حکم دو سال زندان برای سه تن از دراویش گنابادی به اتهام اقدام علیه امنیت رژیم
گروهی از زنان و دختران در پاساژ گلدیس آریاشهر در تهران در برابر مزدوران گشت ارشاد که به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی قصد دستگیرکردن آنها را داشتند، مقاومت کردند و مانع دستگیری شدند.
جمعی از جوانان در پست بازرسی جاده سلوقان تهران روز دهم دی ماه بامأموران سرکوبگر انتظامی که قصد بازرسی و اذیت و آزار آنها را داشتند درگیر شدند.
باغداران دماوند در اعتراض به ساخت وسازهای غیرمجاز توسط ایادی رژیم آخوندی و از بین بردن باغهایشان روز 11 دی ماه در مقابل شهرداری رژیم تجمع کردند. شهردار رژیم و مأموران آن با گرفتن رشوه‌های کلان از بساز و بفروشها، اجازه ساخت آپارتمان در باغها را می‌دهند که این امر باعث از بین رفتن بسیاری از باغهای دماوند شده است.
دانشجویان رشته کامپیوتر دانشگاه فنی مهاجر اصفهان روز دوشنبه 9 دیماه در اعتراض بی‌کفایتی گردانندگان دانشگاه و کیفیت پایین آموزشی، در مقابل دفتر مدیر گروه کامپیوتر تجمع کردند.
روز جمعه 13 دیماه کارگران اخراجی سیمان شهرکرد با وجود سرمای بسیار شدید در مقابل مصلی این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران پلاکاردهایی در دست داشتند و از گرسنگی و اخراج خود شکایت می‌کردند
وضعیت جسمی شهرام احمدی و آرش شریفی دو زندانی سیاسی محکوم به اعدام در بند 350زندان اوین وخیم می‌باشد. شهرام احمدی که پیش‌تر کلیه چپ خود را از دست داده بود، به‌خاطر عفونت کلیه دیگرش با مشکلات جسمی حادی روبه‌رو گردیده است و تا کنون دژخیمان مانع از درمان وی شده‌اند. برادر وی نیز سال گذشته توسط دژخیمان در زندان قزلحصار اعدام شد. آرش شریفی نیز چشم چپ خود را تقریباً از دست داده است و چشم راست وی هم در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد.
دادگاه ارتجاع سه تن از دراویش گنابادی کوار، به نامهای ابراهیم فضلی، محمدعلی سعدی و اصغر کریمی را که در جریان حمله مأموران امنیتی در کوار مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بهانه اقدام علیه امنیت ملی و برهم زدن نظم عمومی هر کدام به دو سال زندان محکوم کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e759188-ddbe-467d-b5c4-5fc2de5d8093"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات