728 x 90

-

اعترافهاي شبه‌نظامیان نیروی تروریستی قدس در سوریه

-

شبه‌نظامیان نیروی تروریستی قدس در سوریه
شبه‌نظامیان نیروی تروریستی قدس در سوریه
در روزهای اخیر عده‌یی از مزدوران عراقی وابسته به سپاه قدس به دست انقلابیون سوریه دستگیر شدند و در بازجوییهای اولیه اعتراف کردند که آموزشهای تروریستی خود را در ایران گرفته‌اند و با کمک حکومت نوری المالکی به سوریه رفته‌اند تا علیه مردم سوریه و انقلابیون بجنگند. مصاحبه تلویزیون اورینت با یک رزمنده سوری که در جریان جزییات پرونده این مزدوران است
سه تن از شبه‌نظامیان عصائب اهل الحق عراق دستگیر شده‌اند آیا می‌توانید در مورد جزئیات اسیر شدن آنها توضیح بدهید؟
رزمنده هادی عبدالله: «این سه مزدور در عملیات شکستن محاصره از روی غوطه شرقی به اسارت درآمدند. آنها بخشی از مزدوران شبیحه اسد هستند. بعد از دستگیری شروع به بازجویی از آنها کردیم. ابتدا انکار می‌کردند که عراقی هستند و حتی شیعه هستند. می‌گفتند سنی هستند. ولی در مدارکی که از آنها گرفتیم متوجه شدیم که این‌طور نیست. بعضی از این مدارک را نشان دادیم و بعضی از آنها را به دلایلی نشان ندادیم
این مدارک را با این شرط به سازمانهای حقوقی دادیم که آنها را منتشر نکنند. مهم‌ترین چیزی که می‌توان در مورد آنها گفت این است که آنها تنها در زینبیه نمی‌جنگند بلکه در تمامی نقاط سوریه می‌جنگند. در شهر غوطه بیشتر از هر جای دیگری می‌جنگند. در غوطه شرقی و غربی و در جنوب دمشق می‌جنگند
از آنها پرسیدیم که چرا در محلهایی می‌جنگید که هیچ مرقدی وجود ندارد به ما جواب دادند که شیوخ ما در عراق به ما گفته‌اند جنگ علیه مردم سوریه جهاد است و به‌محض این‌که بجنگند وارد بهشت می‌شوند. بعضی از آنها رسید آمرزش هم داشتند. بدین معنی که به‌محض خروج آنها از خاک عراق آمرزیده می‌شوند و مستقیماً وارد بهشت می‌شوند و در صورتی‌که به دست انقلابیون هم کشته نشوند وارد بهشت می‌شوند.
در مورد گروه‌های عراقی که در سوریه می‌جنگند از آنها سؤال کردیم. گفتند گروه‌های زیادی در سوریه می‌جنگند که مشهور نیستند مانند گروه موسوم به سید الشهدا و حزب‌الله عراق و تیپ موسوم به ذوالفقار.
عصائب اهل الحق با سایر گروهها تفاوت دارد. آنها مزدورانی هستند که با پول اجیر می‌شوند. به هر یک از آنها 500 دلار حقوق ماهانه داده می‌شود. این پول توسط قیس الخزئلی پرداخت می‌شود»
این دستگیر ‌شدگان اعتراف کردند برخی آخوندهای عراقی به شبه‌نظامیان کمکهای مالی می‌کنند، چطور می‌توان از این اعترافها در افکار عمومی به نفع انقلاب مردم سوریه استفاده کرد؟ هادی عبدالله:
متأسفانه این موضوع عمیق‌تر از این است که به این آخوندها ختم شود. آنها به این مزدوران کمکهای مالی می‌کنند و به خانواده آنها در عراق هم کمک مالی می‌کنند و به آنها سلاح می‌دهند.
افرادی مانند قیس الخزئلی و قاسم الطایی این کمکها را می‌کنند ولی موضوع بزرگتر از این است.
بر اساس اعترافها این افراد رژیم ایران به این گروهها پول می‌دهد. قیس الخزئلی ملیتهای عراقی و ایرانی را باهم دارد.
بیشتر اوقاتش را در ایران می‌گذراند. وقتی به عراق می‌آید جوانان عراق را جمع می‌کند. هر جوانی که بیکار است را جمع می‌کند و به او پول می‌دهد و آنها را به پادگانهایی در تهران می‌برد. در میان اسنادی که به دست آورده‌ایم عکسهایی وجود داشت که نشان می‌داد این افراد در ایران بوده‌اند. آنها در ایران با بعضی از مقامهای رژیم ایران دیدار می‌کنند. این مقامها به این افراد پول می‌دهند و فتوا صادر می‌کنند و می‌گویند سنیها را بکشی وارد بهشت می‌شوی این عبارت را هر سه مزدوری که اسیر کرده‌ایم گفته‌اند.
آنها را به‌صورت فرقه‌گرایانه عضوگیری می‌کنند و به سوریه می‌فرستند.
حکومت ایران و مقامهای آن به‌صورت مستقیم در این کار دخالت دارند آنها هستند که قیس الخزئلی و قاسم الطایی را توجیه می‌کنند
حکومت نوری مالکی نیز در این کار دخالت دارد. او در جریان تمام کارهایی است که انجام می
شود و از این کارها استقبال می‌کند. برای آنها مسیرها را باز می‌کند. عصائب اهل الحق را توسط هواپیما به سوریه می‌فرستد و عده‌یی از این گروهها را هم از طریق زمین می‌فرستد. تمامی این کارها با اطلاع و استقبال نوری المالکی است موضوع دخالت در سوریه مربوط به دو حکومت ایران و عراق است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c903194c-60dd-453c-9648-b15a4226bf1e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات