728 x 90

دخالتهاي رژيم,

الجزیره: آیا مالکی دستور اربابانش در تهران را مانند اسد اجرا می‌کند؟

-

الاتجاه المعاکس
الاتجاه المعاکس
تلویزیون الجزیره در برنامه الاتجاه المعاکس با طرح سوالاتی از جمله: آیا مالکی دستورالعملهای اربابان خود در تهران را همانند بشار اسد موبه مو اجرا می‌کند؟ و آیا مالکی همان مسیر بشار را نمی‌رود چون معلم یکی است، ایران؟
آیا حماقت و نادانی نیست که مالکی فکر کند می‌تواند اهل سنت عراق را به تسلیم وادارد در حالی‌که آمریکا نتوانست این کار را بکند؟ و آیا بهتر نیست برای جلوگیری کردن از خونریزی، و این که عراق در خطر تجزیه و مشکلات بیشتری قرار نگیرد، به‌رغم این‌که مذاکرات مشکل است اما به آن رو آورد؟ اما اگر اهل سنت بدانند که مالکی بعد از سفرش به ایران و گرفتن دستوراتش از خامنه‌ای همان طرحها و برنامه‌های داده شده به او را به‌صورت کامل اجرا کند، پس چرا آنها در این دام و تله بیفتند؟ گفت مالکی خودش به زبان خودش گفت که نبرد ما مانند نبرد امام حسین با یزید است. ای مردک به چه کسی می‌خندی؟! ای مردک همه کارهایتان به‌خاطر حسین است؟! شما منطقه را به اسم حسین به آتش کشیدید. امام حسین از شما تبری می‌جوید. به اسم حسین مردم سوریه را سر می برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/811de247-eaf4-40e1-a2c8-f854cb8e188b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات