728 x 90

ليبرتي,

اتحادیه اروپا حمله موشکی به کمپ لیبرتی را محکوم کرد

-

كاترين اشتون
كاترين اشتون
اتحادیه اروپا حمله موشکی  به کمپ لیبرتی را محکوم کرد.  
سخنگوی کاترین اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد “کاترین اشتون حمله موشکی به کمپ لیبرتی  را قویاً محکوم می‌کند. وی به خانواده‌های قربانیان صمیمانه تسلیت گفت و آرزوی بهبود سریع مجروحان را کرد. “.کاترین اشتون گفت: شرایطی که در آن، این حادثه بی‌رحمانه انجام شده باید روشن گردد و آنها که مقصر این حمله بوده‌اند باید به‌طور کامل مورد حسابرسی قرار بیرند.
نماینده عالی اتحادیه اروپا خواستار تدابیر امنیتی برای تأمین حفاظت لیبرتی و دستگیری و مجازات عاملان این حمله شد
خبرگزاری فرانسه  نیز گزارش داد در بیانیه‌ای از طرف کاترین اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته شد، وی با ”قویترین عبارات ”حمله به کمپ لیبرتی را که محل سکونت مخالفان رژیم ایران  است محکوم می‌کند.
در این بیانیه آمده است: جزئیاتی که در آن این واقعه بی‌رحمانه به‌وقوع پیوسته باید روشن شود و کسانی که مسئول آن شناخته می‌شوند باید به‌طور کامل مورد حسابرسی قرار بگیرند ”.
کاترین اشتون خواستار تشدید امنیت پیرامون کمپ لیبرتی برای حفاظت از ساکنان شد و خواستار یافتن مسببین و مسئول شناختن آنها به‌خاطر این حمله شد ”.
شورای ملی مقاومت ایران گفته است، در این حمله  سه نفر کشته و دهها تن مجروح شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80cd02f0-47ea-40f5-b036-d152cbdcb39e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات