728 x 90

ليبرتي,

واکنش هراسان حکومت آخوندی به حمله موشکی به لیبرتی

-

رسانه های رژیم
رسانه های رژیم
واکنش رژیم آخوندی به حمله موشکی به لیبرتی در وحشت از عواقب و پیامدهای آن، هراسان و متناقض بود. رسانه‌های رژیم ابتدا تنها از حمله به فرودگاه بغداد خبر می‌دادند، اما در پی انعکاس گسترده جهانی مجبور شدند به‌هدف قرار گرفتن لیبرتی اذعان کنند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم:
«لیبرتی» در نزدیکی فرودگاه «بغداد»، عصر پنجشنبه، هدف شلیک چند خمپاره قرار گرفت و در جریان آن ۳ تن کشته شدند...
آمریکا حمله خمپاره‌ای روز پنجشنبه به «لیبرتی» در عراق را محکوم کرد. وزارت‌خارجه آمریکا در بیانیه‌یی اعلام کرد که حمله خمپاره‌ای به اردوگاه را «با شدیدترین عبارات محکوم می‌کند».

تلویزیون انگلیسی زبان آخوندها (پرس تی وی)
سازمان مجاهدین خلق مستقر در عراق مدعی شدند که کمپ‌شان مورد حمله موشکی قرار گرفته است. این گروه مدعی شد که 3عضوش در اردوگاه لیبرتی در محدوده فرودگاه بغداد کشته شده و دهها نفر دیگر مجروح گشته‌اند. مقامات عراقی می‌گویند که سه موشک به سایت نظامی در محدوده فرودگاه بغداد اصابت کرده است و هیچ‌گونه تلفات را تأیید نمی‌کند.

سایت پاسدار رضایی (تابناک)
رسانه‌های خبری از اصابت چند فروند راکت خمپاره در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر دادند.

شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری به‌نقل از خبرنگار این شبکه از حمله خمپاره‌ای به فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد. بنابراین گزارش، چند گلوله خمپاره به فرودگاه بغداد اصابت کرد.

در همین حال حال شبکه العربیه در خبری فوری گزارش داد، این خمپاره به (مجاهدین) در نزدیکی فرودگاه بغداد اصابت کرده است که در این حادثه تا کنون شماری کشته و زخمی شده‌اند.

تلویزیون رژیم آخوندی (شبکه خبر)
فرودگاه بین‌المللی بغداد با چند گلوله خمپاره هدف قرار گرفت. جزئیات حمله به فرودگاه بین‌المللی بغداد تا کنون مخابره نشده است

سایت شبکه خبر رژیم آخوندی:
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر از العالم، عناصر مسلح فرودگاه بین‌المللی بغداد را با چند خمپاره هدف قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a62c0054-defd-40ce-b532-3d451d532316"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات