728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

نامه نماینده البیو سیرس به جان کری ـ آمریکا در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی مسئولیت دارد

-

البیو سیرس
البیو سیرس

نامه نماینده البیو سیرس عضو ارشد زیرکمیته آمریکای جنوبی به جان کری وزیرخارجه آمریکا ۹دسامبر ۲۰۱۳ (۱۸آذر ۹۲)
آمریکا در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی مسئولیت دارد و باید برای آزادی 7 گروگان
قدمهای مشخصی بردارد

آقای جان کری، وزیر خارجه
من بدینوسیله نگرانی‌ام را درباره ۷ مخالف ایرانی، که در تاریخ اول سپتامبر در جریان یک حمله به کمپ اشرف، که منجر به قتل ۵۲ زن و مرد شده ابراز میدارم. قربانیان، اعضاء جنبش مخالفان ایرانی مجاهدین خلق می‌باشند که طبق قراردادی بین ایالات متحده، سازمان ملل، دولت عراق و ساکنان، در کمپ اشرف مستقر بودند.
همان‌طوریکه شما اطلاع دارید، ایالات متحده در سال ۲۰۰۴ تمامی اعضاء مجاهدین در عراق را به‌عنوان افراد حفاظت‌شده؛ تحت کنوانسیون چهارم ژنو به‌رسمیت شناخت. نتیجتاً ما بی‌هیچ ابهامی از نظر قانونی و اخلاقی در قبال سرنوشت این مخالفان بی‌دفاع ایرانی که کماکان در شرایط خطرناکی به‌سر می‌برند مسئولیت پذیرفتیم.
در زمانیکه ایالات متحده نیروهایش را در منطقه کاهش می‌دهد، این مسئولیت ما است که از امنیت و سلامت این افراد که به قولهای ما برای حفاظت از آنها اعتماد کردند مطمئن شویم. حملات متعددی باعث مرگ بیش از ۱۰۰ نفر از ساکنان این کمپ و مجروح شدن تعداد بیشماری از آنها شد. من از شما می‌خواهم که با دولت عراق کار کرده و امنیت ساکنان لیبرتی را تأمین کنید. من امیداورم که قدمهای مشخص و قابل توجهی از طرف دولت آمریکا و دولت عراق برای فراهم کردن فضایی امن برای (اعضاء) مجاهدین خلق در این کمپ و آزادی هفت گروگانی که کماکان در اسارت به‌سر می‌برند برداشته شود.
با تشکر از توجه شما و درانتظار جواب شما خواهم ماند.
البیو سیرس
نماینده کنگره.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26e2dec6-5145-47c5-915a-0461f0d10a1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات