728 x 90

آزادي 7 گروگان,

اعلام همبستگی جواد خلیل زاد از مدیران ارشد وزرات کشور افغانستان با اعتصابیها

-

خلیل زاد از مدیران ارشد وزرات کشور افغانستان
خلیل زاد از مدیران ارشد وزرات کشور افغانستان
فراخوان به سازمان ملل و آمریکا برای آزادی فوری 7گروگان و تأمین حفاظت لیبرتی

بیانیه همبستگی با اعتصاب‌غذا در کمپ لیبرتی و فراخوان برای آزادی 7 گروگان اشرفی از جمله6 زن مجاهد در عراق
به‌دنبال قتل‌عام 52تن از ساکنان بی‌دفاع اشرف و به‌گروگان‌گرفتن 7تن دیگر که همگی افراد حفاظت‌شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو بودند، صدها تن در کمپ لیبرتی و در سایرکشور دیگر دست به اعتصاب‌غذا زده و خواستار آزادی گروگانها و تأمین امنیت برای ساکنان کمپ لیبرتی شده‌اند..

این اعتصاب غذاها وارد سومین ماه خود شده و تعداد قابل توجهی از اعتصابیون در وضعیت وخیم جسمی به‌سر می‌برند و فراخوان به آزادی 7 گروگان که 6نفر از آنها از زنان مجاهد هستند، اکنون به یک خواست جهانی تبدیل شده است.

ما ضمن هشدار نسبت به خطراتی که جان بیش از 3000 پناهنده در کمپ لیبرتی را تهدید می‌کند، از سازمان ملل و رئیس‌جمهور آمریکا خواستار اقدام فوری و وادار کردن مالکی به آزادی هر چه سریعتر گروگانها که در اولویت خواستهای اعتصابیون قرار دارد هستیم.

ما ضمن اظهار همدردی و همبستگی با اعتصاب‌غذا کنندگان، اعلام می‌کنیم که هر گونه سکوت و بی‌عملی به‌مثابه زمینه‌سازی جنایات دیگر است و به‌طور جدی خواستار تحقق موارد زیر هستیم:
- آزادی فوری7 گروگانی که در اشرف ربوده شده‌اند و در دست نیروهای مالکی هستند.

- تشکیل یک هیأت تحقیق بین‌المللی و بی‌طرف در مورد کشتار اول سپتامبر در اشرف.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afae585a-b47b-4213-aa17-049e4d5973e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات