728 x 90

شانزده آذر,

همبستگی دانشجویان خوزستان با زنجیره انسانی ۲۰هزار نفره در اهواز

-

تظاهرات دانشجویان در 16آذر - آرشیو
تظاهرات دانشجویان در 16آذر - آرشیو
مردم به جان آمده اهواز، از دزدی آب رودخانه‌شان که در آستانهٴ خشک شدن قرار گرفته و هوایی که جای نفس کشیدن ندارد خشمگینند. حضور گسترده جوانان، زنان و دختران و پسران دانشجو در زنجیرهٴ انسانی روز هفتم آذر در کرانهٴ کارون، پیام تازه‌یی برای چپاولگران حقوق مردم داشت. نیروی تازه نفس دانشجویان به حمایت از مردم برخاسته‌اند. دانشجویان دانشگاه جندی شاپور، با اتحاد و همدلی بی‌نظیری به آماده‌سازیهای این زنجیرهٴ انسانی پرداختند. آنان طومار اعتراضی بزرگی تهیه کردند که مردم آن را امضا می‌کردند. این دانشجویان در بیانیه‌یی نوشتند:
من آن موجم که آرامش ندارم به آسانی سر سازش ندارم
همیشه در گریز و در گذارم نمی‌مانم به یکجا، بی‌قرارم

با گرامی داشت 16آذر ما جوانان دلیراستان خوزستان به فروش بی‌رویه آب رودخانه کارون و خشکاندن این رودخانه به‌شدت معترض هستیم و کسانی که در این امردست داشته‌اند را محکوم می‌کنیم و تا زمانی که به خواسته‌هایمان نرسیم دست از اعتراض برنمی‌داریم و تا به آخر می‌ایستیم همه در کنار هم متحد، یک دل و یک صدا باشیم تا مانع مرگ کارون شویم.

این رود خروشنده سردیگر دریاست، دریا را نتوان کشت... !

دانشجویان دانشگاههای آزاد و پیام نور اهواز هم فعالانه در این زنجیرهٴ انسانی شرکت کردند. آنان شعارهایی را از قبل روی اعلامیه‌هایی آماده کرده و به مردم می‌دادند.

این نیروی عظیم دانشجویی دلگرمی برای ادامه اعتراضات به مردم به جان آمده داد.

حمایت و همبستگی دانشجویان دانشگاههای خوزستان از زنجیرهٴ انسانی و تجمع هزاران نفرهٴ مردم اهواز، پاسخی است به عطش سوزان مردم ایران برای آزادی و بهروزی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/234ec2ed-2a7b-41ac-bc8f-3211507d9565"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات