728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

درس حسین، درس ایستادگی است

-

اعتصاب غذا در ليبرتي
اعتصاب غذا در ليبرتي
عاشورا رسید! روز پرچمی که همواره پیش روی پیشتازان ضد ظلم و ستم، در اهتزاز است.
سلام بر حسین و سلام بر عاشورا، کارزار کارزارهای تاریخ بشریت. کارزاری که هنوز و تا همیشهٴ تاریخ، دیکتاتور از پس دیکتاتور را سرنگون خواهد کرد.
اما پیام عاشورا برای کارزار بزرگ مقاومت ایران که هفتاد وپنجمین روزش را پشت سر می‌گذارد چیست؟ از آن درس ماندگار حسینی چه پیامی را برای این کارزار، رودرروی رژیم ولایت‌فقیه و مزدورانش در عراق باید گرفت؟
مجاهدان آزادی در لیبرتی و پیشاپیش همهٴ آنها اعتصابیونی که برخی طی این مدت تا 20 کیلو از وزن خود را از دست داده‌اند و در وضعیت خطرناکی قرار دارند، می‌گویند: درس حسین، درس ایستادگی و مرز سرخ سستی، ذلت و سرافکندگی است! درس فدا و آزادگی و درس مقاومت به هر قیمت!
اشرف‌نشانهایی هم که هر روز در خیابانها و میادین سراسر جهان آزادی هفت اشرفی دربند را فریاد می‌کنند، همین راه و رسم را انتخاب کرده‌اند و و می‌گویند: ما صدای اشرفی‌های لیبرتی هستیم و ما هم تا به آخر خواهیم ایستاد.
پس دشمنی که قصد دارد، به‌رغم حقانیت و مشروعیت خواسته‌های کارزار مقاومت ایران، باز هم بر طبل تسلیم و کوتاه آمدن بکوبد، از رهروان حسین پاسخ خواهد گرفت که هیهات من الذله.

درود به اشرف‌نشانهای قهرمان در ایتالیا که با پیوستن به تحصن و اعتصاب‌غذای یارانشان، در صف کارزار جهانی آزادی گروگانهای اشرفی قرار گرفتند تا پیام پایداری تا پیروزی از ایتالیا هم طنین‌افکن بشود. خواسته‌های آنها هم که در رم در برابر سفارت آمریکا کانون گرم ديگري را برپا کرده‌اند، مثل اعتصابیون لیبرتی و 5 شهر دیگر جهان، قبل از هر چیز آزادی هفت گروگان و همچنین تضمین امنیت مجاهدان لیبرتی است.
پس با این امید که با الهام از حسین علیه‌السلام، شعله‌های این کارزار بزرگ در مرحله سرنگونی هر چه فروزان‌ترشود و گام‌های بلندتری در راستای تحقق اهداف مردم و مقاومت ایران برداشته شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/386b1b08-8ea3-4c10-a4dc-8cf96bdbcf8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات