728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

چرا اعتصاب غذا... ؟!

-

سکوت را بشکنید!
سکوت را بشکنید!
در واقعهٴ 10شهریور در اشرف، آن که با سکوت و بی‌عملی خود اسب کشتار را برای مالکی زین کرد، و هم ‌آن که جانب جلاد را گرفته و او را با محمل‌های مهمل و بی‌پایه، از پاسخگویی به‌در می‌برد در حالی که کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت دو ماه پس از اعدام جمعی 52تن از ساکنان اشرف و به گروگان‌گیری 7تن از آنان، از فقدان حداقلهای حفاظتی در لیبرتی شدیداً ابراز نگرانی کرده و می‌گوید: «... متأسفانه ملاحظات سیاسی با ایران و تمایل آشکار غرب برای نگه‌داشتن نوری المالکی به‌عنوان نخست‌وزیر عراق بر پرنسیپهای انسانی و حقوق‌بشری پیشی گرفته است».

در گزارش تحقیقی و مستند کلوپ ‌ملی‌ خبرنگاران در واشینگتن ”جرد گنزر“ ، وکیل حقوق‌بشر و نویسندهٴ اصلی این گزارش گفت: «گزارش ما یک نتیجه‌گیری روشن و ساده ارائه می‌کند، رئیس‌جمهور اوباما به مردی در کاخ‌ سفید خوش‌آمد می‌گوید که مسئول ارتکاب جنایت علیه بشریت در عراق در دو ماه پیش، است».

طاهر بومدرا، مسئول پرونده اشرف در یونامی نیز در قسمتی از شهادت خود در مجمع پارلمانی شورای اروپا در استراسبورگ گفت: «... من باور نمی‌کنم که سفارت آمریکا در بغداد نمی‌داند که چه وقایعی در اول سپتامبر رخ داد. همچنین آمریکا با جزئیات کامل در جریان است که چه حوادثی رخ داد. بنابراین، سکوت به‌معنی مخفی کردن جنایت علیه‌ بشریت است».

آری در تمامی تحقیقات و شواهد به‌روشنی واضح است که این جنایت علیه‌بشریت توسط چه کسی انجام شده ولی در زمانه‌یی که گویی گرد‌ مرگ بر روی به‌اصطلاح مدافعان حقوق‌بشر! پاشیده‌اند و ملاحظات و منافع سیاسی بر شرافت انسانی پیشی گرفته و تمامی تعهدات قبلی یکی بعد از دیگری زیر پا گذاشته شده است؛ بهای خیانتهای انجام شده را ناگزیر اعتصاب‌کنندگان با گوشت و پوست و شیرة‌ جانشان باید بپردازند.

این‌روزها همزمان کر هماهنگی با کارگردانی وزارت بدنام اطلاعات رژیم آخوندی علیه اعتصاب‌غذای مجاهدین و حامیانشان شکل گرفته تا چنین القاء کند که اعتصاب‌غذا در لیبرتی فایده‌ای ندارد! و صدای آن به جایی نمی‌رسد ولی اعتصاب‌کنندگان مجاهد‌خلق در لیبرتی این کانون پایداری اگر ‌چه با جسمی رنجور ولی با عزمی جزم و اراده‌یی سترگ برای دستیابی به حقوق خود تا به آخر ایستاده‌اند و به بیداری وجدانهای انسانی فراخوان می‌دهند و تردیدی در پیروزی و طلوع خورشید آزادی ندارند. نگارنده نیز افتخار دارد که جزء کوچکی از این جریان بنیان‌کنی است که می‌رود تا طومار رژیم پلید آخوندی را در هم بپیچد.

زندان لیبرتی ـ یدالله ـ ی
۱۲/۸/۹۲.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44e8d1a6-c8b8-4b43-b10d-71b8c2ad419d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات