728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

مریم صنوبری: هشدار به دولت آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل

-

 -
-
ابتدا سلام می‌کنم به همهٴ یاران مقاومت، به خانوادهٴ شهیدان و مجاهدان لیبرتی در هر جا که هستند و درود می‌فرستم به اشرف‌نشانهای پایدار در سراسر جهان، به‌خصوص خواهران و برادران اعتصابی در برلین و لندن و اتاوا و ملبورن و ژنو که صدای ما هستند و وجدانهای بیدار جهان رو تکون می‌دن و اونا رو در مقابل مسئولیتشون قرار می‌دن.

می‌خوام از وضعیت اعتصابیها، به‌خصوص خواهران اعتصابی بعد از پشت سر گذاشتن دو ماه اعتصاب غذا، براتون بگم. هر شب چند نفر حالشون بد میشه، به این صورت که دچار تشنج می‌شن. یا عضلات تمام بدنشون انگار خشک می‌شه و دردهای وحشتناکی رو تحمل می‌کنند. متأسفانه امکانات پزشکی و ماشینهامون رو مزدوران مالکی از ما دزدیدند و رسوندن نفر بدحال به به‌اصطلاح کلینیک این زندان خیلی سخته که تازه اون جا هم هیچ امکاناتی ندارن و فقط توصیه می‌کنن که به اعتصابتون پایان بدید.

می‌خوام به‌عنوان کسی که از نزدیک شاهد هستم به آمریکا، به اتحادیه اروپا و سازمان ملل بگم که مسئولیت جان تک‌تک اعتصابیها با شماست. اقدام کنید و جلو فاجعه انسانی بعدی رو بگیرید. ما تا رسیدن به خواسته‌های برحقمون که امنیت لیبرتی و آزادی گروگانهامون هست، کوتاه نمیایم، به هر قیمت!



چه جوری آدم می‌تونه اسم خودش را انسان بگذاره و در مقابل این همه فجایع در ایران و عراق و سوریه سکوت کنه؟ فجایعی که همش توسط دیکتاتوری حاکم بر ایران به وجود اومده. در چنین شرایطی، پرداختن قیمت دفاع از آزادی و حقوق‌بشر خیلی سنگینه و ممکنه قیمتش جان ما باشه، اما ما برای اون آماده‌ایم.

ما پرداخت همه چیزمون برای آزادی وطنمون رو پذیرفتیم و راه این انقلاب رو با خون خودمون و با تحمل درد و رنج باز می‌کنیم و لیبرتی رو به پلی به سوی تهران تبدیل می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60642d09-7fae-4bb6-8e87-7a579d777163"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات