728 x 90

آزادي 7 گروگان,اعتراض عليه مالكي,

خشم و فریاد ایرانیان در واشینگتن

-

 -
-
تظاهرات بزرگ ایرانیان و پشتیبانان مقاومت ایران در اعتراض به حضور مالکی در واشینگتن دقایقی پیش در مقابل کاخ سفید، آغاز شد. در این تظاهرات مقامها و شخصیتهای برجستهٴ آمریکایی علیه حضور نوری مالکی در واشینگتن و جنایات او علیه ساکنان اشرف و قتل‌عام 10شهریور سخنرانی می‌کنند. در میان این شخصیتها نیوت گینگریچ سخنگوی پیشین مجلس نمایندگان آمریکا، تام ریج، اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا، سناتور رابرت توریسلی و... دیده می‌شوند.


شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار آزادی 7گروگان اشرفی و تضمین حفاظت لیبرتی هستند. آنها از اوباما می‌خواهند به تعهدات آمریکا در قبال ساکنان لیبرتی پای‌بند باشد. شرکت کنندگان در این تظاهرات با سخنرانی و غریو شعارهای خود تأکید می‌کنند در حالی که نمایندگان مردم آمریکا در مجلس نمایندگان و سنا نگرانی جدی خود را از «نفوذ خبیثانه» رژیم آخوندی بر دولت عراق ابراز می‌کنند، اوباما نباید از قاتل اشرفیان حمایت کند.


تظاهرات بزرگ واشینگتن پیشاپیش با موجی از اعلام همبستگی در آمریکا، اروپا و کشورهای عربی روبه‌رو شد. علاوه بر نمایندگان کنگره آمریکا و پارلمان اروپا، 40نماینده پارلمان عراق و 150قاضی از کشورهای مختلف عربی از خواستهای معترضان علیه نوری مالکی حمایت کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56984604-f499-4686-acd3-cd8df1bb8862"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات