728 x 90

كابينه روحاني,

باز هم نگرانی از وضعیت انفجاری دانشگاهها در مجلس ارتجاع

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
یکی از نمایندگان زن رژیم در مجلس ارتجاع به نام طیب‌زاده در مخالفت با وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت علوم توان، او در مهار وضعیت دانشگاهها و حرکتهای دانشجویی را به زیر سؤال برد و وحشت رژیم را از اوجگیری حرکتهای دانشجویی به نمایش گذاشت.
وی در پاسخ به مانورهای توخالی باند رقیب در مورد دانشجویان ستاره‌دار، این دانشجویان را کسانی توصیف کرد که «‌دانشگاه را به صحنه جنگ خیابانی بدل نموده بودند» و گفت: ”اگر منظور از استاد و دانشجوی ستاره‌دار افرادی هستند که سردمدار برپایی تحصن‌ها و تظاهرات دانشجویی امثال واقعه 16آذر در جریان فتنه 88 در دانشگاه و خیابان هستند که مبادرت به حرمت شکنی به عکس امام و رهبری و شعارهای انقلاب نمودند یا عناصری که جریان فتنه 78 کوی دانشگاه را رقم زدند یا چادر دانشجویان بسیجی دانشگاه علم و صنعت را به آتش کشیدند... بفرمائید تا مجلس مواضع صریح شما را به‌روشنی بداند“.
این نماینده مجلس ارتجاع به منفوریت رژیم نزد دانشجویان و استاتید دانشگاه اعتراف کرد و خطاب به وزیر پیشنهادی گفت: «نحوه برخورد شما با اساتیدی که علناً در کلاسهای درس علیه انقلاب و نظام صحبت می‌کنند چیست؟ چه تضمینی دارد که وقایع سال78 و 88 در دانشگاه تحت مسئولیت شما تکرار نشود؟».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e2fda09-2ab6-4b06-8000-83d2078434cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات