728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در تهران، زرین شهر اصفهان، کرج، کرمانشاه، پاکدشت و شهرکرد

-

 -
-
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان

درگیری جوانان زرین شهر اصفهان با مأموران انتظامی
تجمع خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام در مقابل مجلس ارتجاع
اعتراضات خانواده‌های زندانیان در کرج و کرمانشاه
تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر و بستن جاده پاکدشت به تهران
اعتراض مردم منطقه سرچشمه شهرکرد
قتل چند نفر در استان هرمزگان توسط مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی


جمعی از جوانان ورزشکار زرین شهر روز سه‌شنبه سی‌ام مهر ماه در مقابل ورزشگاه نور با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند. این درگیری پس از آن رخ داد که یک گروه از ورزشکاران رزمی قصد داشتند در محوطه ورزشگاه حرکات نمایشی اجرا کنند که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شدند. در این درگیری مأموران رژیم 20تن از جوانان را بازداشت و همین تعداد را مجروح کردند.

خانواده‌هایی که فرزندانشان محکوم به اعدام هستند، روز سه‌شنبه 30مهر در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار لغو این احکام شدند

خانواده‌های زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به نصب دستگاه پارازیت امواج موبایل در این زندان و به خطر افتادن سلامت زندانیان اعتراض کردند. به گفته این خانواده‌ها شدت امواج این دستگاهها به حدی ست که اکثریت زندانیان به‌دلیل سردرد و تهوع شدید، حال جسمانی بدی دارند و احتمال ابتلا به سرطان آنها وجود دارد.

خانواده‌های زندانیان محبوس در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه روز سه‌شنبه 30مهر وقتی برای ملاقات با فرزندانشان به زندان مراجعه کردند اما با درهای بسته مواجه شدند، دست به اعتراض زدند. مشخص گردید، دژخیمان رژیم آخوندی در همین روز مشغول اعدام چند زندانی بودند و در تلاش بودند اطلاعات این جنایت به بیرون درز نکند. به گزارش دریافتی بر اثر اعتراض خانواده‌ها، دژخیمان مجبور شدند پس از دو ساعت درهای سالن ملاقات را باز کنند.

بنا‌ به خبر دیگری مأموران گارد ویژه زندان دیزل‌آباد کرمانشاه، روز سه‌شنبه 30مهر پس از اعدام هفت زندانی دست به مانور در داخل زندان زدند تا با ایجاد فضای رعب و وحشت از ایجاد شورش توسط زندانیان جلوگیری کنند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی زندانیان اهل سنت در بند 240 زندان اوین به‌منظور گرفتن مصاحبه‌های اجباری تحت شکنجه‌های وحشیانه قرار دارند. آنها روز چهارشنبه17مهر از زندان گوهردشت کرج به زندان اوین منتقل شدند. اسامی این زندانیان عبارتند از شهرام احمدی، کاوه شریفی، طالب ملکی و بهروز شاه نظری. آرش شریفی، یکی دیگر از زندانیانی است که به زندان مرکزی کاشان تبعید شده است.

جمع زیادی از متقاضیان مسکن مهر در جنوب تهران روز چهارشنبه اول آبان در جاده پاکدشت به تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند و جاده را بستند. آنها به تأخیر در تحویل خانه‌هایشان به مدت یک سال و افزایش چندین باره قیمت مسکن توسط رژیم آخوندی تجمع کردند.

بیش از 300تن از اهالی منطقه سرچشمه شهرکرد روز چهارشنبه اول آبان ماه در مقابل شهرداری رژیم در خیابان شریعتی تجمع کردند و به خودداری رژیم آخوندی از تأمین خدمات اولین اعتراض کردند.

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی در استان هرمزگان یک جوان به نام اللهیار ملاحی را با شلیک گلوله به قتل رساندند. جرم اللهیار این بود که به‌خاطر بیکاری و برای تأمین هزینه زندگی خود و خانواده‌اش، مشغول گازوییل کشی با ماشین بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa2b0db1-7853-4285-8b02-09e96454ad89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات