728 x 90

مسائل اجتماعي ايران,

خونی که می‌جوشد

-

 ستار بهشتی
ستار بهشتی
خبر نیست! تکرار هراس از افشای یک رسوایی است! بعد از 11ماه کش دادن، دادستانی رژیم اعلام کرد باز هم دادگاه متهم به قتل ستار بهشتی به عقب افتاد. قرار بود این به‌اصطلاح دادگاه روز 5آبان تشکیل شود.
روز 9آبان سال 91 کارگر و وبلاگ نویس آزاده ستار بهشتی توسط مأموران حکومت آخوندی دستگیر و روز 13آبان بر اثر شکنجه و ضربه‌های وارده، به‌شهادت رسید. رژیم با فریب و نیرنگ پیوسته تلاش دارد که این جنایت را توجیه کند و با ضد و نقیض گوییهای فراوان، خود و ایادیش را از جنایت قتل ستار بهشتی در زیرشنکنجه تبرئه کند، اما شواهد آن‌قدر مستدل است و آثار جنایت و ضرباتی که برپیکر شهید وارد شده آن‌قدر آشکار و شاهدان آمادهٴ شهادتند، که رژیم تا کنون نتوانسته است پرونده قتل و شهادت ستار را به بایگانی بسپارد و خود را از آن خلاص کند.
رژیم آخوندی برای این‌که بتواند به‌تدریج این پرونده را شامل مرور زمان کند و اذهان را از این جنایت فجیع که در حق یک جوان آزاده و وبلاگ نویس مرتکب شده منحرف کند، تا کنون چند جلسه نمایشی ترتیب داده است تا شاید بتواند با به‌اصطلاح محاکمه یک مأمور دون پایه، به خانواده شهید و افکار عمومی بقبولاند که قتلی در کار نبوده و ستار در اثر شوک به‌شهادت رسیده است. اما خانم گوهر عشقی مادر ستار به هیچ‌وجه تن به بازیهای رژیم نداده و اعلام کرده است به هیچ‌وجه از برپایی یک دادگاه عادلانه و مجازات قاتل فرزندش کوتاه نخواهد آمد.
یکی از ترفندهایی که رژیم برای خلاص شدن از پرونده قتل بکارمی برد،به تعویق انداختن مکرر دادگاه مربوط به این پرونده است. البته پر واضح است که همان‌طور که چاقو دستهٴ خودش را نمی‌برد، دادگاههای رژیم آخوندی نیز جلادان و شکنجه‌گران زیردستش را فقط تشویق می‌کند. طبق گفته وکیل مدافع پرونده، بر اساس کیفرخواست عنوان اتهامی فردی که متهم به قتل ستاربهشتی است قتل شبه عمد است، و اگر قاضی دادگاه عمومی قتل را عمدی تشخیص دهد پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد کرد.
جوشش این خون مانع می‌شود که رژیم بتواند به‌راحتی خود را از نتیجه عمل جنایتکارانه و شهادت یک وبلاگ نویس جوان که خواستی جز آزادی مردمش نداشته خلاص کند، و خون شهید ستار بهشتی تا زمانی که انتقام آن از رژیم جنایتکار آخوندی و ایادیش گرفته نشود، هم‌چنان می‌جوشد و در عداد خونهای به ناحق ریخته‌ای است که توسط این رژیم به زمین ریخته شده است.
انتقام این خون تنها زمانی گرفته می‌شود که توفان خشم مردم طومار حاکمیت این رژیم منحوس و قرون‌وسطایی را درهم بپیچد و آرزوی ستار و ستارها که رهایی مردم است محقق شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/661860bf-6781-4712-9b2b-e871467c1e30"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات