728 x 90

ليبرتي,

کنفرانس عربی - اسلامی در پاریس با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به‌مناسبت ماه مبارک رمضان - قسمت چهارم

-

 -
-
اسقف گایو

دوستان، من امشب متوجه شدم که شما در شادی و نشاط، شریک سفره و دوستی هستید. شما که از این همه کشورهای مسلمان آمده‌اید و من فکر می‌کنم شما امشب چهره‌ای روشن و بردبار از اسلام را ارائه کردید. و این امروز بسیار مهم است. آنچه به دوستان اشرف و لیبرتی برمی‌گردد، در طی این سالها به من آموختند که احترام به نوع بشر از احترام به قانون مهمتر است و لذا آنچه که ما امشب تجربه کردیم و آنچه که نفرات اشرف و لیبرتی با جسارت در حال تجربه آن هستند، مسیری رو به آینده را برای ما باز می‌کند که نشان می‌دهد می‌توان با هم زندگی کرد و آینده در احترام به آزادیها است. در یک زندگی دموکراتیک و در عشق به خداوند. با تشکر

سناتور رابرت توریسلی

عصر به‌خیر، از این‌که مرا پذیرفتید متشکرم. خانم رجوی، شخصیتهای برجسته و دوستان،
من درک می‌کنم که مثل همکاران فرانسوی، ایتالیایی و آمریکایی ام، ممکن است من یک مهمان غیرمعمول امروز عصر باشم. این مراسم افطار در ماه رمضان است، یک مقوله اعتقادی است.
من امشب به این‌جا آمدم نه به‌خاطر این‌که با شما هم مذهب هستم، بلکه به‌خاطر یک درخواست ساده. همان‌طور که شما برای آزادسازی کشورهایتان می‌جنگید.
دوستان من، لازم نیست حتماً یک مسلمان باشی تا بدانی قرآن شکنجه و اعدام را روا نمی‌دارد. نیاز نیست که با قرآن آشنا باشی تا بدانی که انحصار قدرت سیاسی را موجه نمی‌شناسد. نیازی نیست که قرآن را بشناسی تا بدانی که به بردگی کشاندن زنان را مجاز نمی‌شمارد
جایگاه روحانیان این است که بگذارند کلام خدا به مومنین برسد، جایگاه سیاستمداران این است که کشور را اداره کنند و هیچ‌وقت این دو نباید روی هم بیفتد. ولی اگردنبال جایی هستید که ببینید انسانهای مؤمن می‌توانند در صلح و با احترام به یکدیگر زندگی کنند، با برادری و جاییکه در آن زن و مرد مساوی هستند، جاییکه آثاری از شکنجه و قتل و آزار و اذیت نباشد و جامعه‌ای که در آن عشق باشد و پیامبر برای مردم خودش پیش‌بینی می‌کرد و خواهان آن بود، به اشرف و لیبرتی نگاه کنید. جایی که انسانهایی ایرانی با کلام پیامبر زندگی می‌کنند جایی که تحت حاکمیت آخوندها نیست که مذهب آنها را بسرقت ببرند و کلام پیامبر را خوار و خفیف کرده باشند. در این دو کمپ است که مشعل آزادی هم‌چنان می‌درخشد.
متشکرم. خدا شما را حفظ کند.

دکتر فلک الجمعانی نماینده پارلمان اردن

بسم الله الرحمن الرحیم
خانم رئیس‌جمهور
عالی جنابان محترم
در این ماه با فضیلت، ماه عشق و برکت به شما درود می‌فرستم و به شما تبریک می‌گویم.
اهمیت جلسه همبستگی مسلمانان جهت ایجاد ائتلاف، در اهداف عالیه مردمشان برای آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی نهفته است. من از مجلس نمایندگان اردن می‌آیم. اغلب خواهران و برادران در پارلمان اردن از سال 2004 پیوسته در کنار مجاهدین خلق و ساکنان اشرف و لیبرتی ایستاده‌اند تا از حقوق آنها دفاع کنند. من به‌نام یک زن، از طرف زنان اردنی به مقاومت و پایداری هزار زن آزاده مجاهد خلق در لیبرتی و اشرف درود می‌فرستم. این زنان و ایمان راسخشان به اسلام دموکراتیک به نیرویی اصلی علیه بنیادگرایی و به کانون امید برای زنان و جوانان و همه مردم ایران تبدیل شده است، به‌ویژه اینکه آنها نقش رهبری کننده و مؤثری را برای زنان در جوامع مسلمان ما ایفا می‌کنند. از این‌رو حمایت از ساکنان لیبرتی و اشرف، حمایت از آرمانهای خلقها برای آزادی و دموکراسی و برای رسیدن به صلح عادلانه در همه نقاط جهان بحساب می‌آید. همان صلحی که در پرتو آن خلقها در امنیت و سلامتی زندگی می‌کنند. با تبریک به شما و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته.


ایوبونه، استاندار و رئیس پیشین سازمان ضد جاسوسی فرانسه (د اس ت)

خانم رئیس، دوستان گرامی
گاهی اتفاقاتی می‌افتد که باید گرامی داشت زیرا در همان حال که سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران به جامعه فرانسه، اروپا و بین‌المللی چهره یک سازمانی را ارائه می‌دهد که حامی بردباری و همزیستی ادیان است، همان‌طورکه اسقف گایو به آن اشاره کرد، در همین حال در ایران یک رئیس‌جمهور جدید منصوب می‌شود،
که یک دیکتاتوری اصیل و احتمالاً وحشیانه‌ترین نوع آن در کره زمین می‌باشد.
در حقیقت چیزی تغییر نکرده است
او کسی است که در نهادهای بین‌المللی به‌ویژه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مذاکره کرده است، آنها درباره چگونگی کنترل روی تجهیزات، تحقیقات و ساختن یک صنعت و سلاح هسته‌یی در ایران گفتگو کرده‌اند.
مردان سیاسی خیل وقتها دروغ می‌گویند ولی نهایتاً دروغ آنها برملا می‌شود.
باید بدانیم که در سال 2003 روحانی در یک جلسه پشت درهای بسته توضیح داد که چگونه سر مذاکره‌کنندگان اروپایی را کلاه گذاشته است.
در آن زمان یوشکا فیشر وزیر خارجه آلمان، آقای استروا وزیر خارجه انگلیس و همچنین وزیر خارجه فرانسه حضور داشتند.
او در همان خط رژیم است. هر چه که باشد او اجازه یافت کاندید شود و کاملاً مصمم است ایران را در جهت دستیابی به سلاح اتمی پیش ببرد.
سالهاست که من با دوستان مجاهد آشنا هستم وبا شما خانم رئیس‌جمهور قبل از هرکس دیگر. خیلی کارها انجام شده و خیلی نبردها به ثمر رسیده است.
امروز رژیم ایران که مجبور به مذاکره شده است می‌گوید که حاضر به مذاکره می‌باشد.
سه چیز رژیم را مجبور به مذاکره کرده است: اول فشارهای اقتصادی و اجتماعی.
و بعد هم مقاومت مردم وجود دارد و بعد هم مقاومت فعال وجود دارد همان مقاومتی که شما خانم رئیس‌جمهور آن را نمایندگی می‌کنید و همه دوستان مجاهد که من آنها را صادقانه تحسین می‌کنم.
این مقاومت فعال از آن شماست. و این مقاومت فعال که امروز در پاریس یک عمل سمبلیک قوی با این گردهمایی به نمایش گذاشته است. این نشان‌دهنده همبستگی بزرگ همه مسلمانان از همه گرایشات ست
برادری همه مؤمنان، مسلمان، یهودی یا مسیحی که من خودم به آن تعلق دارم. و همچنین همه گرایشای معنوی.
به‌نظر من این یک اقدام فوق‌العاده است. این گردهمایی خیلی به جا بود و چه خوب که شما آن را ترتیب دادید.
سپاسگزارم.

تحیه الحبیب از هیأت زنان موریتانی

بسم الله الرحمن الرحیم والصلاة و درود به پیامبر گرامی
خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی
حضار گرامی
با درود اسلامی
به‌عنوان یک زن مسلمان خوشحالم که در ماه رمضان این افطار را مهمان مسلمانانی هستم که با راه و رسم خود و مجاهدت خود در برابر ظلم و ستم آخوندهای ضداسلام توانسته‌اند چهره درخشان اسلام واقعی و پیامبر اکرم (ص) را به دنیا بنمایانند..
یکی از پهنه‌هایی که آخوندهای ایران و تمامی بنیادگرایان ضداسلام به آن دست‌اندازی کرده‌اند مقوله زن و جایگاه زن در اسلام است. من بسیار خوشحالم که می‌بینم زنان مجاهد تحت رهبری شما خانم محترم مریم رجوی دست آخوندها را از این پهنه قطع، و جایگاه واقعی زن در اسلام را بارز کرده‌اند.
بدین ترتیب جهان اسلام مدیون مجاهدین است که تصویر درستی ارائه دادند. اما جهان اسلام این دین را چگونه می‌تواند بپردازد؟
همه می‌دانیم که رنجی که امروز خواهران و برادران مجاهد در لیبرتی می‌کشند فقط به‌دلیل آن است که آنها چهره ضداسلام ملایان را افشا کرده‌اند. پس جهان اسلام می‌تواند دین خود به مجاهدین را با کاستن از رنج آنها ادا کند. اما چگونه می‌توان از رنج آنان کاست؟ واجب‌ترین اقدام آن است که برای حفظ سلامت و امنیت آنان تلاش کنیم. واجب‌ترین کار آن است که با خارج کردن آنان از لیبرتی و بازگشت آنها به اشرف آنان را از تیررس ملایان ایران دور کنیم.
اجازه بدهید در این‌جا برای احترام به خواهران مجاهدمان در اشرف و لیبرتی که هر زن مسلمان و هر زن ایرانی به آنها افتخار می‌کند، از جا بلند شده و برای آنها یک دقیقه کف بزنیم.
به خدا قسم که آنها شایستگی بیش از این را دارند. به خدا قسم که این زنان مجاهد شایسته بیش از اینها هستند.
خانمها و آقایان
در دورانی که غرب و همه کسانی که مایل به مماشات با آخوندهای ایران هستند، برای روحانی رئیس‌جمهور جدید این رژیم به‌عنوان یک میانه‌رو و یک دموکرات، تبلیغ می‌کنند که گویا او کسی است که می‌خواهد یا می‌تواند آزادی را به ایران بیاورد. باید چشمها و گوشها را باز کرد و به همه فهماند که این فرد تا قبل از همین انتخابات به‌عنوان نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم شخص مورد اعتماد خامنه‌ای بوده است. او کسی است که در سوریه از بشار حمایت می‌کند و در لبنان با حزب‌الشیطان اعلام همبستگی می‌کند. او بخشی از همین رژیم است و مطلقاً هیچ امیدی به او نیست.
آقایان و خانمها
جهان به یک ایران آزاد نیازمند است، جهان به این نیازمند است که شر این آخوندها از سر ایران و کل جهان کم شود و این تنها به‌دست مجاهدین خلق محقق می‌شود. این تمامی مسلمانان را موظف می‌کند که مجاهدین لیبرتی را در کنف حمایت خود قرار دهند.
خانمها و آقایان محترم
من تلاش خواهم کرد که در موریتانی صدای این مجاهدین باشم، برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی را همه جا ببرم و او و دیدگاههایش را به جهانیان از دروازه غربی آفریقا و میهن عربی بشناسانم. متشکرم و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات

به نام خداوند بخشنده مهربان
خانم رئیس‌جمهور، خانم مریم رجوی، آقایان و خانمهای ارجمند
به امید قبولی روز و عبادات همگی شما، من می‌خواهم سخنانم را خلاصه کنم. ما سازمان خه‌بات کردستان ایران هستیم و بیش از سه دهه است که در مبارزه با رژیم آخوندی هستیم و رهبر سازمان خه‌بات، ماموستا سید جلال حسینی، حدود67سال در مبارزه علیه رژیم شاه و رژیم خمینی بود. ما با تاریخ مبارزاتی که داریم از نزدیک با سازمان مجاهدین خلق آشنا هستیم و می‌دانیم که سازمان مجاهدین خلق از همان اوایل یکی از مشکلات و اختلافاتی که خمینی و رژیم خمینی داشتند سر حقوق ملت کرد بوده و خود برادر مسعود رجوی، خیلی اصرار داشتند بر این‌که حقوق خود مختاری برای ملت کرد تصویب شود و وقتی که ایشان به‌عنوان کاندیداتور انتخابات ریاست‌جمهوری خود را کاندید کرد، مردم کردستان همگی می‌خواستند به ایشان رأی بدهند. مواضع ترقی خواهانه و ضدارتجاعی و ضداستبدادی ایشان موجب شد که مردم کردستان ایشان را دوست داشته باشند. و هنوز هم که هنوزه مردم کرد که انشاءالله این رژیم سرنگون شود و به ایران برگردیم حتماً ایشان کاندیداتور و نماینده مردم کرد در ایران خواهد بود، من از نزدیک دوستان مجاهدین، برادران و خواهران مجاهد را در مناطق کردستان ایران دیدم و با آنها برخورد کردم. آنها انسانهای آزاده‌ای بودند که هیچ‌وقت هیچ‌گونه فشاری بر مردم کردستان ایران وارد نکردند و همیشه با متانت و خوبی با مردم رفتار کردند و حتی مقراتشان همیشه مأوای مردم بوده و بیمارستانهایی که در دهات و مناطق کردستان دایر کردند همیشه به مردم کرد رسیدگی کرده و هنوز این خوبیها در خاطره ذهن مردم کرد ماندگار است. مجاهدین با رفتارهای خوبی که داشتند نه این‌که در کردستان ایران توانسته بلکه در کردستان عراق هم صمیمیت و خوبی خود را به مردم کردستان عراق هم نشان دادند. مجاهدین محبوبیت خاصی در میان اقشار مردم کردستان. عراق دارند، به‌خصوص روشنفکران و پارلمانترهای کرد در پارلمان عراق و پارلمان کردستان.
من سخنانم را پایان می‌دهم با سلام و درود به همه شما و به رزمندگان و قهرمانان شهر اشرف و لیبرتی و امید به سرنگونی رژیم آخوندی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa59de05-c15f-4b3f-8008-75ab3e614880"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات