728 x 90

شقه دروني رژيم,

جنگ گرگها بر سر کابینه آخوند روحانی

-

جنگ گرگها بر سر نمایش انتخاباتی
جنگ گرگها بر سر نمایش انتخاباتی
اخطار صریح ارگان ولی‌فقیه ارتجاع در مورد 5وزارتخانه کلیدی
کیهان خامنه‌ای: سیاست‌بازان فتنه برای کابینه و وزیران کشور، اطلاعات ارشاد، علوم و خارجه با وقاحت وزیر معرفی کرده‌اند روحانی بازنده خواهد شد، اگر در موضع بدهکاری قرار گیرد

ولی‌فقیه ارتجاع که به‌دنبال شکست مفتضحانه در مهندسی انتخابات، با بحران تشکیل کابینه روبه روشده است، در کیهان آخوندی که در تیول نماینده خامنه‌ای است، به آخوند حسن روحانی صریحاً هشدار داد که اگر وزارتخانه‌های کلیدی را از چنگ ولی‌فقیه خارج کند، بازنده خواهد بود.
ارگان ولی‌فقیه ارتجاع در سرمقاله شماره دوشنبه 31تیر نوشت: «طلبکاری غرب و جریان افراطی مدعی اصلاح‌طلبی، یک چالش مهم در برابر روحانی است. او برنده خواهد بود اگر در برابر این دو طیف-از موضع حق و قانون و واقعیتها- برخورد عزتمندانه و از سر اقتدار داشته باشد و خدای نکرده بازنده خواهد شد اگر در موضع بدهکاری مقابل غرب و جریان فتنه قرار گیرد. اولین مطالبات هر دو طیف بر سر کابینه و به‌ویژه 5 وزارتخانه‌ کلیدی کشور، اطلاعات، علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی و خارجه است.
ارگان خامنه‌ای به آخوند روحانی اخطار کرد: «اولین آزمون استقلال و اقتدار روحانی در معرفی تیم خود در کابینه رقم خواهد خورد. بی‌دلیل نیست طی دو هفته اخیر سیاست‌بازان و رسانه‌های فعال در فتنه از جانب خود برای کابینه و وزیران کشور، اطلاعات، ارشاد، علوم و خارجه نسخه پیچیده و حتی با وقاحت وزیر را معرفی کرده‌اند. دکتر روحانی می‌داند که اگر در این موضع کوتاه بیاید، طلبکاری فتنه‌گران ورشکسته و حامیان خارجی آنها حد یقف نخواهد داشت».
ارگان ولی‌فقیه ارتجاع ندادن رأی اعتماد در مجلس رژیم را هم به روحانی گوشزد کرد و نوشت: البته طبیعی است که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز هم‌چنان که بارها موضع صریح مقابل فتنه‌گران گرفته‌اند، اجازه تجدید حیات این جریان انگلی را نخواهند داد.
کیهان به‌نقل از تحلیل یک مجله آمریکایی خاطرنشان کرد روحانی 10سال پیش مذاکراتی داشت که به امید اعتمادسازی، تعلیق را پذیرفت اما این امید به شکست انجامید. رئیس‌جمهور جدید رژیم ایران یک بار شرمنده و مارگزیده شده و احتمالاً بار دیگر برای اتخاذ موضع نرمش در برابر غرب پا پیش نمی‌گذارد.


مشاور نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران: «موضعگیریهای کیهان همسو با نظام است»
ولی‌فقیه ارتجاع که مواضع خود را از طریق نماینده‌اش در کیهان پاسدار شریعتمداری اعلام می‌کند، در واکنش به حملات باند رقیب به کیهان آخوندی، از زبان مشاور نماینده‌اش در سپاه پرده را کنار زد و مطالب کیهان را موضع‌گیریهای نظام توصیف کرد.
یک رسانه رژیم با نقل اظهارات پاسدار یدالله جوانی رئیس قبلی دفتر سیاسی سپاه پاسداران و مشاور عالی نماینده خامنه‌ای در سپاه نوشت: «موضع‌گیریهای کیهان همسو با نظام است، خاتمی ممکن است روزی محاکمه شود».
پاسدار جوانی در مورد حملاتی که اخیراً علیه کیهان خامنه‌ای صورت گرفته، افزود: «آنچه می‌بینیم بخش قابل توجهی از آن جنبه تخریبی داشته و قطعاً هم به‌صورت سازمان‌یافته است. یعنی یک سری افراد به‌صورت هماهنگ یک نقد را مطرح می‌کنند».
رسانه‌های حکومتی نوشتند: «وی موضعگیریهای کیهان را با توجه به استفاده این روزنامه از بودجه عمومی «همسو با رویکردهای کلی نظام» معرفی کرده است» و
به گزارش این رسانه‌ها، پاسدار جوانی با دفاع از عملکرد کیهان در «جاسوس و ستون پنجم» خواندن محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق نظام، خاطرنشان کرد مواضع خاتمی در انتخابات ۸۸ و حوادث بعد از آن مواضع قابل قبولی نیست و «ممکن است روزی» محاکمه او هم «اتفاق بیفتد».

حمله مجدد رفسنجانی به سیاستهای خامنه‌ای
«اندیشه افراطی با ادبیات اعتدالی هیچ سازگاری ندارد»!
به‌رغم اظهارات خامنه‌ای که مخالفت با سیاستهای خودش توسط رفسنجانی بر اساس تفسیر حرفهای خمینی را کاری بد و خطرناک توصیف کرد، رفسنجانی بار دیگر به سیاستهای خامنه‌ای تحت عنوان «اندیشه افراطی» حمله کرد و گفت: نمی‌توانیم با جهان قهر باشیم و به تکامل فکر کنیم.
وی که در جمعی از دانشگاهیان نظام صحبت می‌کرد، در پاسخ به اعتراضات آنها از شرایط موجود گفت: تراکم دردها، بشارت درمان است. وظیفه همه ماست تا نگذاریم تندروها بذر ناامیدی را در فضای جامعه گسترش دهند. نمی‌توانیم با جهان قهر باشیم و به تکامل فکر کنیم که این اندیشه افراطی، مخل شعار استقلال‌خواهی است.
کسانی که کشور را به این روز انداختند ، می‌توانند با تجدیدنظر در گفتار، افکار و رفتار خود، به بهتر شدن امور کمک کنند، البته شرطش دوری کردن از توهین و تهمت است که با ادبیات اعتدالی هیچ سازگاری ندارد.


هشدار نمایندگان باند غالب به آخوند روحانی:
«وزیرانی که معرفی می‌شوند با ملاک‌ و شاخصه‌ ولایت پذیری باشند»
«جناب رئیس‌جمهور با آزمونی بزرگ روبه‌روست»!
احمد سالک نماینده مجلس رژیم به آخوند روحانی هشدار داد وزیرانی را به مجلس معرفی کند که به‌معنای وسیع کلمه ولایت پذیر باشند.
ایشان خود یک روحانی با سابقه است و توقع آن است که شعار اعتدال در راستای خط امام و رهبری را عملی نماید و از مرام ذیل طلبگی خارج نشوند.
باید متذکر شد آقای دکتر روحانی بعد از پیروزی در انتخابات مواضع خوبی را اعلام کردند هم خوشحالیم و هم تقدیر و تشکر داریم اما همه ملت و مجلس شورای اسلامی منتظر ترکیب کابینه ایشان و همچنین تک‌تک افراد معرفی شده خواهند بود که آیا معرف شعار اعتدال و استقلالی که آقای دکتر روحانی دارند هستند یا نه؟
ما مایلیم که پاسخ این سؤال در عمل مثبت باشد و این عمل اتفاق نخواهد افتاد مگر با معرفی وزیرانی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، به مجلس که برخوردار ملاک‌ها و شاخصه‌هایی باشد، از آن جمله ولایت پذیری به‌معنای وسیع کلمه، متدین، متخصص مسائل فرهنگی، اسلام شناس، دشمن شناس، دین باور، با سابقه فرهنگی توأم با مدیریت اجرایی فرهنگی، آشنایی با وضعیت جوانان داشته باشد و حتماً از افراد جریان فتنه77، 78 و 88 و منصوبین به فتنه نباشند…

آخوند طاهری نماینده رژیم از گرگان نیز گفت:
شاهدیم برخی از گروهها و افراد که سابقه افراط گری آنان در دولتهای گذشته و نیز در فتنه آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی 88 در اذهان باقیست، آقای روحانی را وامدار خود دانسته مطالبات خود را شدت بخشیده‌اند و جناب رئیس‌جمهور منتخب با آزمونی بزرگ روبه‌روست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f1ec60d-674f-4c91-93b0-414a7539d0d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات