728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

پیام طلال الزوبعی نماینده مجلس عراق به اعتصابیون و مجاهدان لیبرتی

-

پیام طلال الزوبعی نماینده مجلس عراق به اعتصابیون و مجاهدان لیبرتی
پیام طلال الزوبعی نماینده مجلس عراق به اعتصابیون و مجاهدان لیبرتی
مجاهدان در لیبرتی سمبلهای فدا هستند و ایران و منطقه شاهد استقامت این سازمان در مقابل همه فشار از سوی رژیم ایران است
بسم الله الرحمن الرحیم.
مجاهدان در لیبرتی سمبلهای فدا در همه زمینه‌ها و در همه زمانها هستند و کشور ایران و کل منطقه شاهد میزان تحمل و صبر این سازمان در مقابل همه فشارهایی است که توسط مزدوران رژیم ایران در عراق علیه آنها وارد می‌شود و هدف از این فشارها بسیار روشن است. هدف از بین بردن روحیه و عزم مجاهدین خلق است. این سازمان تاریخی ژرف دارد. امیدوارم که این سازمان و مردان و زنان صبورش همه سختیها را پشت سر بگذارند و مشی میهن‌پرستی و رسالت تاریخی‌شان را ادمه بدهند و تاریخ بیاد خواهد داشت که این رهبران ایران آزاد آینده الگویی بسیار بزرگ در تحمل سختیها و چالشها بودند. به‌راستی که این سختیها و چالشها بسیار بزرگ بودند و چه بسا هر کسی نتواند ظلم و دردی این چنین بزرگ را تحمل کند ولی این مهم؛ با اراده زنان و مردان این سازمان و با عزم جزم شان در به چالش کشیدن سختیها تا آخرین لحظه و تا رسیدن به پیروزی میسر شده است. صلاح‌الدین ایوبی می‌گوید: ”بی‌تردید پیروزی پایداری لحظات است“.

و این خواهران و برادران ما در سازمان مجاهدین هستند که باید این مسئولیت تاریخی که به عهده‌دارند و این تلاشها را با همین درجه از اخلاص در قبال مردم ایران ادامه بدهند. مردم ایران از دست رژیم آخوندی به فغان آمده‌اند و نمی‌توان به هدف رسید مگر با صبر بر سختیها که کلید این پیروزی است.

عید مبارکی را برایشان آرزو دارم و برای آنها پیروزی بیشتر، پرداخت بیشتر و عزم بیشتر و شجاعت بیشتر آرزو می‌کنم. واقعاً می‌توان شجاعت مجاهدین خلق را شجاعت سرداران توصیف کرد، سردارانی که نقش تاریخی و عمیق در تاریخ کشوری بزرگ به‌ عهده‌دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d01c009-c6be-4872-b030-4a600334c19e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات