728 x 90

حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در بندرعباس، ساوه، تهران، اصفهان، بوکان و شهر کرد

-

تجمع اعتراضات دانشجويي - آرشيو
تجمع اعتراضات دانشجويي - آرشيو
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان

اعتراض مردم بندرعباس برای هفتمین روز متوالی
درگیری دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد با مزدوران حراست
اعتراض کارگران شرکت پروفیل ساوه
دو تجمع اعتراضی مردم منطقه کن تهران
اعتراض دروایش حقانی علیه جنایت بسیجیها در شهرکرد
اعتراض شالیکاران زرین شهر اصفهان
تجمع مردم بوکان در اعتراض به قطعی آب
فشارهای ضدانسانی اطلاعات آخوندی بر خانواده‌های مجاهدان اشرفی
اعدام یک زندانی در زندان مرکزی اصفهان


مردم بندرعباس برای هفتمین روز متوالی علیه جدایی پارسیان از بندرعباس تظاهرات کردند. جمعیت انبوهی در مقابل رادیو و تلویزیون رژیم تجمع کردند و از جمله شعار می‌دادند.: «پارسیان آزاد نشه، اسکله بسته میشه». تظاهر کنندگان خطاب به استاندار مزدور رژیم در این شهر شعار می‌دادند «عزیزی حیا کن هرمزگان رو رها کن».

چند تن از دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهر کرد در اعتراض به سرکوب دختران دانشجو توسط مزدوران حراست با آنها درگیر شدند. مزدوران حراست با کمک مأموران سرکوبگر انتظامی سه تن از دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

کارگران شرکت پروفیل ساوه در اعتراض به خودداری رژیم آخوندی از به‌رسمیت شناختن حقوق و مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور اعتراض کردند.

بیش از 200تن از شالیکاران منطقه لنجان و زرین شهر در اصفهان در مقابل اداره بهداشت تجمع کردند و به خسارتهای وارده به کشاورزان اعتراض کردند. تجمع‌کنندگان شعارهایی علیه کارگزاران رژیم سر دادند.

گروهی از مردم به‌ویژه جوانان کوی وصال کن در تهران به تخریب و تصاحب زمینهایشان توسط رژیم غارتگر آخوندی به‌ویژه تصاحب زمین فوتبال جوانان اعتراض کردند. این حرکت اعتراضی در مقابل شهرداری رژیم در این منطقه صورت گرفت.

روز دوشنبه 22مهرماه گروهی از اهالی منطقه کن تهران در مقابل اداره برق منطقه تجمع کردند و به قطع شدن مستمر برق، اعتراض کردند.

جمعی از مردم بوکان در اعتراض به قطعی آب لوله‌کشی در بخشی از شهرستان برای دومین بار در مقابل اداره آب تجمع کردند. رژیم آخوندی اعتنایی به این مشکل رژیم نمی‌کند.

دراویش حقانی در اعتراض به قتل محمد دهکردی یکی از دراویش شهر کرد توسط مزدوران جنایت‌پیشه بسیجی، در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند..

دژخیمان رژیم آخوندی فشار بر زندانیان و خانواده‌های مجاهدان اشرفی را شدت بخشیده‌اند.

مأموران اطلاعات آخوندی بدون هیچ دلیلی به منزل الله وردی روحی ۶۴ ساله یورش بردند و وی را بازداشت کردند.. دو فرزند آقای روحی، از مجاهدان اشرفی می‌باشند. داوود میرزایی در کرج نیز به‌دلیل وابستگی خانوادگی با این مجاهدان دستگیر شده است. حمید میبدی نیز که از بستگان مجاهدان اشرفی است توسط دژخیمان اطلاعات دستگیر شد.

مأموران اطلاعات و قضاییه رژیم در تهران نیز خانم مولود صفایی را برای تبعید به سمنان احضار داده‌اند. خانم مولود صفایی دختر بازاری خوشنام مجاهد شهید حاج صفایی و از بستگان مجاهدان اشرفی می‌باشد.

رژیم آخوندی یک زندانی را در زندان مرکزی اصفهان بدار آویخت. وی که 35ساله و متأهل بود هفته گذشته از زندان کارون اهواز به زندان اصفهان منتقل شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f17c7e90-5a75-4637-a0f4-9411c6c99e8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات