728 x 90

,حركات اعتراضى داخل,

اعتراضات در بندرعباس، کرمانشاه، اراک، تهران، کامیاران، ایلام و شهر کرد

-

اعتراضات مردم هرمزگان
اعتراضات مردم هرمزگان
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان
تجمع اعتراضی مردم بندرعباس برای پنجمین روز متوالی
اعتراض دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه
تجمع اعتراضی کارگران شرکت واگن پارس اراک
اعتراض کارگران شرکت صنعتی ساراول تهران
حرکت اعتراضی رانندگان تاکسی در کامیاران
تجمع اعتراضی مردم شهرک آبادانی کرمانشاه
اعتراض در ایلام به اعدام یک زندانی
خودکشی اعتراضی دو مرد 42ساله در شهر کرد
اعلام اسامی 4تن از اعدام شدگان روز شنبه زندان مرکزی زاهدان


مردم بندرعباس برای پنجمین روز متوالی در اعتراض به طرح جدا کردن بخشی از استان هرمزگان در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. حضور زنان در این تجمع چشمگیر بود.

جمعی از مردم هرمزگان در مقابل رادیو و تلویزیون رژیم در بندرعباس تجمع کردند و خواستار عزل رئیس این ارگان و استاندار رژیم شدند. تظاهر کنندگان از جمله شعار می‌دادند هرمزگان شده فلسطین… پارسیان آزاد نشه بندر قیامت میشه... سکوت هر بندری خیانت است به استان.. صدا و سیمای بی‌لیاقت نمی‌خواییم..

دانشجویان غیربومی در کرمانشاه در اعتراض به بی‌کفایتی رئیس خوابگاه دانشجویی و وضعیت نامناسب خوابگاه در مقابل دانشگاه رازی کرمانشاه تجمع کردند.

کارگران شرکت صنعتی ساراول تهران روز دوشنبه 22مهر در مقابل درب کارخانه شرکت ساراول واقع در سعادت آباد تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به اخراج کارگران دست به اعتراض زدند.

جمعی از مردم شهرک آبادانی کرمانشاه به مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که به خانه‌های مردم یورش برده و بشقابهای ماهواره‌یی را جمع‌آوری می‌کردند، اعتراض کردند. جوانان، این مزدوران را که می‌خواستند به‌زور از دیوار ساختمانها بالا رفته و بشقابها را جمع کنند هو می‌کردند.

بیش از 150تن از رانندگان تاکسی شهر کامیاران روز یکشنبه 21مهر در مقابل تاکسیرانی این شهر تجمع کردند و به عدم رسیدگی این اداره به خواستها و مشکلات شغلی تاکسیرانان اعتراض کردند.

روز شنبه 20مهرماه جمعی از کارگران شرکت واگن پارس اراک در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده و نبود مواد اولیه در کارخانه تجمع کردند. این، پنجمین روز اعتراض و تجمع کارگران شرکت واگن پارس بوده است

بستگان و خانواده یک زندانی در ایلام پس از اعدام فرزندشان توسط رژیم آخوندی به زندان حمله کردند و 20تن از مأموران رژیم را مجروح کردند. خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر گزارش داد: پلیس استان ایلام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌دنبال اجرای حکم قصاص در زندان مرکزی ایلام اقوام این فرد اقدام به پرتاب یک نارنجک ساچمه‌ای به سمت درب ورودی زندان کردند

ـ دو مرد 42ساله اهل شهرکرد روز یکشنبه 21مهر ماه در اعتراض اجحافات رژیم غارتگر آخوندی که باعث ورشکستگی آنان شده بود، در مقابل ساختمان فرمانداری رژیم در این شهر دست به خودکشی زدند. این دو نفر در حالیکه دست در دست هم داشتند از یک ساختمان 4طبقه روبه‌روی ساختمان فرمانداری رژیم خود را به پایین پرتاب کردند. آنها رضا و محمد نداف نام داشتند، پسر عمو و شریک تجاری بودند و سالها در صنعت صادرات سنگ فعالیت داشتند.

اسامی 4تن از اعدام شدگان روز شنبه زندان مرکزی زاهدان اعلام شد. این افراد عبارتند از ـ حمزه گمشا زهی، شاه محمد براهویی، ناصر برزنگ و حسین صوفی. روز شنبه 20مهر رژیم ضدبشری آخوندی در یک اعدام جمعی 15زندانی را در زندان مرکزی زاهدان بدار آویخت. گفته می‌شود ممکن است 3زندانی سیاسی در میان اعدام شدگان باشند. برخی از زندانیان از بند زنان و بند جوانان بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1322a40b-20d0-4f3d-95e3-d0ab15b2ebda"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات