728 x 90

-

ادای احترام به ادرین زلر رئیس فقید شورای منطقه آلزاس فرانسه

-

ادای احترام به ادرین زلر رئیس فقید شورای منطقه آلزاس فرانسه
ادای احترام به ادرین زلر رئیس فقید شورای منطقه آلزاس فرانسه
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی در سفر به استراسبورگ با حضور بر مزار ادرین زلر رئیس فقید شورای منطقه آلزاس فرانسه که از برجسته‌ترین شخصیتهای فرانسوی حامی مقاومت مردم ایران، به‌ویژه در برابر کودتای ارتجاعی- استعماری 17ژوئن 2003بود، به وی ادای احترام کرد.

روزنامه درنیر نوول دالزاس- دوم اکتبر2013در گزارشی با عنوان «مریم رجوی خاطره ادرین زلر را گرامی می‌دارد» نوشت: مریم رجوی بر روی مزار ادرین زلر که «زمانی طولانی از آزادی مردم ایران دفاع کرد»، گل می‌گذارد.

مریم رجوی دقایقی طولانی بر روی مزار ادرین زلر در ساورن حضور یافت و به وی ادای احترام کرد.

رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران، ضمن سفرش به استراسبورگ به‌منظور شرکت در اجلاسیه‌هایی در مجمع پارلمانی شورای اروپا برای آزادی 7 گروگان از مخالفان رژیم ایران که در عراق بعد از کشتار در کمپ در اشرف در اول سپتامبر به اسارت گرفته شده‌اند، خواستار آن شد که به رئیس فقید منطقه آلزاس که در سال 2009 درگذشت، به‌خاطر تعهدی که در دفاع از مردم ایران در قبال سرکوب حاکم داشت، ادای احترام کند.

او گفت که ادرین زلر را از سی سال پیش به‌عنوان شخصیتی می‌شناخت که «ارزشهای جمهوری فرانسه را نمایندگی می‌کرد» و «شخصیتی برجسته در سطح کشور فرانسه بود که در طی این سالها همواره در کنار ما و مشوق ما در مقاومت بود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/074b93e4-95e0-47b0-9b52-d7acffec4131"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات