728 x 90

-

حرکت اعتراضی جوانان در خیابان وزرای تهران با شعار مرگ بر دیکتاتور

-

اعتراضات - آرشيو
اعتراضات - آرشيو
اعتراض و قیام
هر فرصت، هر زمان، هر مکان
حرکت اعتراضی جوانان در خیابان وزرای تهران با شعار مرگ بر دیکتاتور
اعتراض دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران
تجمع اعتراضی خانواده‌های زندانیان سیاسی قزلحصار و گوهردشت کرج
اعتصاب‌غذای شش زندانی سیاسی در قزلحصار
مقاومت زندانیان سیاسی گوهردشت در برابر انتقال به زندان قزلحصار
اعتراض معلمان سقز در استان کردستان
تجمع اعتراضی اولیاء دانش‌آموزان در دیواندره کردستان
درگیری مردم منطقه ایرانخواه سقز با مأموران نیروی انتظامی
حرکت اعتراضی معلولان جنگ ضدمیهنی در مقابل مجلس ارتجاع

جمعی از جوانان در برابر مرکز به‌اصطلاح مبارزه با مفاسد اجتماعی در خیابان وزرای تهران شعار مرگ بر دیکتاتور سردادند. این جوانان در منطقه فرحزاد در شمال غربی تهران دستگیر شده و به این محل منقل شده بودند که مردم به کمک آنها آمدند. مزدوران رژیم از ترس خشم مردم صحنه را ترک کردند

دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع صبح روز یکشنبه 7مهرماه در مقابل ورودی دانشکده فنی و در اعتراض به وضعیت وخامت‌بار بهداشتی و تأسیساتی دانشگاه صورت گرفت.

شماری از معلمان در سقز در مقابل آموزش و پرورش این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به خودداری رژیم آخوندی از دادن مزایای شغلی اعتراض کردند.

مردم روستای ایرانخواه در شهرستان سقز با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند. در این درگیری مأموران رژیم چند تن از اهالی این روستا را دستگیر و به شهرستان سقز منتقل کردند.

اولیاء دانش‌آموزان در دیواندره در استان کردستان در مقابل دبیرستان دکتر حسابی این شهرستان تجمع کردند و به نبودن کلاس و فضای کافی آموزشی اعتراض کردند.

جمعی از معلولان جنگ ضدمیهنی خمینی در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند. معترضان که اکثرشان بر روی ویلچر یا با عصا به محل تجمع آمده بودند از خودداری رژیم آخوندی از تأمین حداقلهای دارویی و پزشکی خشمگین بودند. به گفته معترضان در هفته اخیر دو نفر از معلولین به‌علت نرسیدن بموقع دارو فوت کرده‌اند

ساعت 8 صبح روز یکشنبه 7مهر شماری از خانواده‌های زندانیان سیاسی محبوس در زندانهای قزلحصار و گوهردشت کرج، در مقابل وزارت دادگستری رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به احکام ضدانسانی اعدام و حبس‌های طولانی که برای فرزندانشان صادر شده است اعتراض داشتند.

6زندانی سیاسی اهل سنت محکوم به اعدام که در زندان قزلحصار محبوسند به اعتصاب‌غذای خود ادامه می‌دهند. این اعتصاب‌غذا در اعتراض به حکم اعدام و شکنجه‌های وحشیانه از روز سوم مهرماه جاری شروع شده است. دو تن از این زندانیان توسط دژخیمان به سلولهای انفرادی منتقل شدند. حامد احمدی یکی از این زندانیان با شوکر برقی مورد شکنجه قرار گرفته است که دچار خونریزی معده شد. کمال ملایی اعتصابی دیگر نیز توسط دژخیمان زیر مشت و لگد گرفته شد و یکی از دندانهایش شکست

به گزارش دریافتی دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت کرج قصد داشتند دو زندانی سیاسی اهل سنت را که به اعدام محکوم شده‌اند به زندان قزلحصار منتقل کنند که با مقاومت سایر زندانیان روبه‌رو شدند. این دو زندانی کاوه ویسی و مختار رحیمی نام دارند.

محمدرضا ریگی که یکی از فرزندانش توسط رژیم آخوندی اعدام شده و فرزند دیگرش در انتظار حکم اعدام به‌سر می‌برد، به مجامع بین‌المللی هشدار داد نگذارید خون آشامان دیگر فرزندم را از من بگیرند. وی طی نامه‌یی به گزارشگر ویژه حقوق‌بشر سازمان ملل و عفو بین‌الملل نوشت: یکی از فرزندانش عبدالباسط ریگی به‌خاطر فعالیت اینترنتی در زندان زاهدان بدار آویخته شد و فرزند دیگرش به نام عبدالواهب ریگی در سن نوجوانی دستگیر شده و در حال حاضر در زندان زاهدان در انتظار اجرای حکم اعدام به‌سر می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c59ef60d-e2ac-4fbf-be79-1f26a646148b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات