728 x 90

سفر روحانى,

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی: بی‌عملی آمریکا، مالکی و آخوندها را در جنایاتشان علیه مجاهدین جری‌تر کرده است

-

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در تظاهرات بزرگ نیویورک
پهلوان مسلم اسکندر فیلابی در تظاهرات بزرگ نیویورک
پهلوان مسلم اسکندر فیلابی با اشاره به جنایات حکومت آخوندی علیه مردم ایران و مردم منطقه گفت: متأسفانه سازمان ملل‌متحد در قبال این جنایات تنها به صدور محکومیت اکتفا کرده است و هیچ اقدام عملی نکرده است و همین جانیان حاکم را جری‌تر ساخته است. سیاست مماشات فقط باعث کشتار بیشتر مردم منطقه شده است.

هم‌اکنون سازمان ملل‌متحد میزبان آخوندی جنایتکار به نام روحانی است. وی سالها از ارکان اصلی رژیم آخوندی بوده است و در تمام جنایتهای این رژیم شریک جرم بوده است. چرا سازمان ملل‌متحد باید از چنین جنایتکاری استقبال کند. روحانی هیچ فرقی با خامنه‌ای جانی و سلفش پاسدار احمدی‌نژاد ندارد. حضور این جانیان در ملل‌متحد فقط باعث بی‌اعتباری این سازمان می‌شود. متأسفانه یکی از قربانیان این سیاست مقاومت مردم ایران بوده است... .

بی‌عملی آمریکا، مالکی و آخوندها را در جنایاتشان علیه مجاهدین جری ‌تر کرده است.

آخرین حمله باعث شهادت 52مجاهد اشرفی و به‌ گروگان‌ گرفتن 7نفر شده است.

جنایتکاران، به برادران ما روی تخت بیمارستان تیر خلاصه زدند. ما امروز جمع شدیم تا خطاب به دولتمردانی که در این ساختمان جمع شدند بگوییم بی‌عملی تا کی؟ چرا با این جانیان مماشات می‌کنید؟ چرا اجازه می‌دهید حق مقدس پناهندگی زیر چشم خودتان اینگونه پایمال شود؟ چرا تلاش نمی‌کنید گروگانهای اشرفی از دست این جانیان نجات یابند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a21bd7ad-a0f6-4951-a51e-ecda3b170574"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات