728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

اعتراضات و آکسیون ها و تظاهرات ایرانیان و هواداران مقاومت علیه قتل‌عام اشرف در شهرهای مختلف جهان

-

 -
-
در ژنو اعتصاب‌غذای حامیان مقاومت ایران در اعتراض به قتل‌عام سبعانهٴ مجاهدین اشرف به دست نیروهای مالکی روز چهارشنبه هجدمین روز اعتصاب‌ غذای خود را پشت سرگذاشتند. هجدمین روز اعتصاب‌ غذا مصادف با گذشتن 875روز از تحصن این هموطنان آزاده بود. هموطنان در این آکسیون اعتراضی با لباس‌ های متحد الشکل و پلاکارهایی بر سینه به نشانهٴ به اعتصاب با خشم و خروش شعار می‌دادند:
اشرفی پایداره. مجاهد ماندگاره
اشرفی هر جا که هست، اشرف جاوید و زنده است
پایداری، پایداری این است رمز ماندگاری
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
مرگ بر مالکی، مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، زنده باد ارتش آزادی
آنها به زبان فرانسه نیز شعار می‌دادند: ”گروگانها را هر چه زودتر آزاد کنید“

یکی از هموطنان در حالی که در اثر اعتصاب‌غذا بسیار ضعیف شده بود گفت:
«من محمد هستم از اعتصابیون ژنو! شهادت 52 قهرمان اشرفی با دست بسته ثابت کرد که دشمن نتوانست که آنها را حتی با دست بسته با خود ببرد، و مجبور شد که با شقاوت به آنها تیر خلاص بزند. در رابطه با 7 گروگان هم ما برای آزادی آنها حداقل بهایی که باید بپردازیم اعتصاب غذاست، و اشرف‌نشان در این مسیر تا رسیدن به اهدافمان پایداری می‌کنیم».


اعتصاب‌غذای لندن: با جمع بزرگی از ایرانیان استمرار یافت.

در یکی از روزهای این اعتصاب آکسیون ابتکاری از جانب شرکت کنندگان برگزار شد. در این آکسیون هواداران مقاومت سوار بر دوچرخه، آرم سازمان مجاهدین و پرچمهای سه رنگ ایران را به همراه عکس شهدای قتل ‌عام اشرف حمل می‌کردند. حرکت آنها در ستونی منظم توجه همگان را جلب می‌کرد. جمع کثیری از هموطنان نیز در طول مسیر حرکت آنها ایستاده بودند و آنها را تشویق می‌کردند. دوچرخه سواران از کنار جایگاهی عبور می‌کردند که با عکس شهدای قتل ‌عام تزئین شده بود و هنگام عبور ادای احترام می‌کردند.


هموطنان همچنین با ترانه ـ سرودهای مقاومت در توصیف قهرمانی و پایداری شهدای اشرف همراهی می‌کردند.


در بخشی از این برنامه یکی از زندانیان زندانهای رژیم ولایت‌فقیه خاطراتی از قساوتهای رژیم ولایت‌فقیه در زندانها را تعریف کرد. وی در ادامه، پایداری شهدای قهرمان اشرف و به‌ویژه حماسه زنان مجاهدی که در روز دهم شهریور کهکشانی از افتخار و غرور آفریده بودند را ستود.


متحصنان در آخرین برنامه خود در صفوفی منظم در حالی که شعار می‌دادند گروگانهایمان را همین الآن آزاد کنید به سمت کلیسای وست مینیستر رفتند. در این کلیسا پدر روحانی برای آزادی هر چه سریعتر گروگانها دعا کرد. او از خدا خواست که صلح و عدالت و آزادی را به ایران باز گرداند و خانواده زندانیان و شهدای مجاهد را از فشارها و آزارهای رژیم ولایت‌فقیه آزاد سازد. هواداران مقاومت در حالی‌که دستهایشان را در مقابل تمثال عیسی مسیح بلند کرده بودند دعا می‌کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45bc19be-179e-4489-b0fb-73435c483c79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات