728 x 90

دخالتهاي رژيم,سوريه - جنگ,سوريه,

افشای فیلم جدیدی از نقش سپاه پاسداران در کشتار مردم سوریه

-

فرمانده سپاه نیروی شبیحه بشار اسد را آموزش می دهد
فرمانده سپاه نیروی شبیحه بشار اسد را آموزش می دهد
تیپ داوود از تبپهای ارتش آزادی سوریه فیلمهایی را بر روی اینترنت منتشر کرد، که نشان می‌دهد نیروهای سپاه پاسداران در حلب مستقر هستند. این فیلمها مزدوران سپاه پاسداران را نشان می‌دهد که در استانهای مختلف سوریه حضور دارند. آنها اقدام به انجام کارهای مختلف از جمله آموزش، نظارت و شرکت در مأموریتها می‌کنند. تیپ داوود ارتش آزادی سوریه می‌گوید این فیلمها به خوبی نشان می‌دهد که سپاه پاسداران در حمایت از بشار اسد در سوریه حضور دارد.. در یکی از این مراکز نظامی که با دجالگری نام آن را حضرت رقیه گذاشتند، اتاقهای زیادی وجود دارد، از جمله اتاقهایی ویژه ارتباطات تلفنی که نیروهای رژیم ایران بر آن نظارت دارند. یکی از پاسداران می‌گوید من مدت زیادی است به سوریه آمده‌ام، 8ماه و یا بیشتر یعنی یک‌سال مانده‌ام. در مناطق مختلف سوریه مانند داریا، معضمیه شام جنگیدم و الآن در حلب هستم، جنوب حلب را تصرف کردیم و الآن به سمت شمالغرب آن می‌رویم. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه نیروهای سپاه پاسداران دست بالا را دارند و نیروهای رژیم سوریه از آنها اجازه می‌گیرند.
تیپ داوود ارتش آزادی سوریه که در مناطق شمالی سوریه عملیات انجام می‌دهد، گفت این فیلمها را بعد از یک درگیری با نیروهای رژیم ایران و از یک دوربین آنها به‌دست آورده است. که در نزدیکی پایگاه حواجن در حومه حلب درگیر شده بودند. تیپ داوود می‌گوید این قسمت اول فیلم است و در مراحل آینده قسمتهای بعدی را روی اینترنت خواهد گذاشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f0b7167-1a3b-42de-853c-9ccc0bd3fa27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات