728 x 90

حمله به اشرف,

مصاحبه تام ریج و هاوارد دین با سی.ان.ان کشتار اشرف ترور سیاسی بود

-

--
--
هر کدام از آنها دارای یک برگه مکتوب بودند که ایالات متحده آمریکا از آنها حفاظت خواهد کرد ولی ما این کار را انجام نداده‌ایم

وزیر تام ریج و فرماندار هاوارد دین: فراخوان به استقرار کلاه آبیهای سازمان ملل در لیبرتی برای حفاظت از مجاهدین فراخوان دادند

تام ریچ اولین وزیر امنیت آمریکا در مصاحبه با سی.ان.ان:

به‌نظر من یک توطئه اساسی در این‌جا وجود دارد که هیچ‌کسی راجع به آن صحبت نمی‌کند و موضوع نفوذ گسترده رژیم ایران و نه روسیه در این منطقه است.
نگاهی به نقشه در سمت شرق و غرب بکنید رژیم ایران دارای نفوذ بیشتری نسبت به ما در عراق است، ما 2 تریلیون دلار در عراق هزینه کردیم و 4500 مرد و زن آمریکایی در آنجا کشته شدند، رژیم ایران نفوذ بیشتری در عراق دارد، آنها کنترل را به‌دست دارند و با بشار اسد کار می‌کنند و با پرواز بر فراز عراق به او تسلیحات می‌رسانند، در صورتی‌که ما از عراق خواسته بودیم که به آنها اجازه استفاده از حریم هوایی خودشان جهت این کار را ندهند. از طرفی آنها به حزب‌الله کمک می‌رسانند و اگر در نقشه وارد شوید آنها در لبنان نیز هستند و همچنین به کشورهای دیگر در منطقه نیز نگاهی بیندازید و کسی نمی‌خواهد به‌نظر من سر مشکل بزرگتری که وجود دارد صحبت کند که گسترش نفوذ رژیم ایران در منطقه است و به‌نظر من این بخش عمده‌یی از مسأله است.

هاوارد دین رئیس پیشن حزب دموکرات آمریکا:
من به‌طور کامل با نظر تام ریچ موافق هستم. یک کاری که اوباما باید انجام دهد قطع تسلیحات برای نوری مالکی است، مالکی تبدیل به یک مزدور رژیم ایران شده است،

تام ریچ: مطلقاً درست است

هاوارد دین: مالکی اخیراً 52 مخالف ایرانی را که ما سلاحهای آنها را تحویل گرفتیم و در واقع متحدان ما هستند را به‌طور وحشیانه‌یی کشتار کرده است و او با مصونیت دارد از این مسأله فرار می‌کند، ممکن است ما درگیر سوریه باشیم ولی ما باید برای کسانی که قادر به دفاع از خودشان نیستند قیام کنیم، خصوصاً که تک‌تک آنها دارای تعهد مکتوب از جانب ایالات متحده آمریکا هستند.
در رابطه با کمپ اشرف، وزارت‌خارجه کمک کرد تا راه‌حلی مورد مذاکره قرار گیرد و نزدیک به 50نفری که زنده مانده بودند منتقل شوند، تعدادی گروگان گرفته شده‌ و احتمالاً به رژیم ایران مسترد خواهند شد که در آنجا مورد شکنجه و اعدام قرار خواهند گرفت.
ما مدیون و بدهکار به این افراد هستیم، وقتی که ما سلاحهای آنها را گرفتیم ما به آنها به‌طور مکتوب متعهد شدیم، هر کدام از آنها دارای یک برگه مکتوب هستند که می‌گوید ایالات متحده آمریکا از آنها حفاظت خواهد کرد ولی ما این کار را انجام نداده‌ایم و مالکی بواقع تبدیل به یک مزدور رژیم ایران شده است، به چه دلیلی ما باید یک مزدور دولت ایران را مسلح کنیم، من این مسأله را نمی‌فهمم.

تام ریچ: در مورد52نفری که کشته شده‌اند، در واقع یک کشتار و ترور سیاسی بوده است، آنها در حالی که دستانشان از پشت بسته شده بود مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند که بسیاری از آنها مورد اصابت گلوله در پیشانی قرار گرفتند.
مدتها قبل، هر کدام از آنها بعد از تحویلدهی تسلیحات خود یک تضمین مکتوب برای داشتن حفاظت شخصی از جانب وزارت دفاع آمریکا دریافت کرده بودند.
ما همچنین نگران 3200نفر باقیمانده هستیم، در این موضوع سازمان ملل نهایتاً می‌تواند با استقرار کلاه آبیها کاری انجام دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fcc22d43-6140-43e6-86d4-5092dbb504ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات