728 x 90

آزادي 7 گروگان,

سناتور رابرت منندز: فراخوان به آزادی سریع گروگانهای اشرفی

-

--
--
سناتور رابرت منندز
فراخوان به آزادی سریع گروگانهای اشرفی
رئیس کمیته روابط خارجی سنا طی بیانیه‌یی حمله به کمپ اشرف را محکوم کرد و خواهان آزادی سریع گروگانها شد. در بیانیه سناتور منندز آمده است:
من خشونت بی‌رحمانه علیه ساکنان کمپ اشرف را با قویترین لحن محکوم می‌کنم و شخصاً عمیق‌ترین همدردی خودم را به خانواده [قربانیان] این عمل وحشتناک تروریستی ابراز می‌کنم.
ساکنان باقی مانده از این حمله به کمپ لیبرتی منتقل شده‌اند ولی به‌رغم جابجا‌یی صورت گرفته تهدیدات جدی ادامه داری، علیه این اجتماع وجود داشته و آنها کماکان هدف حملات آینده قرار دارند.
هیأت همیاری سازمان ملل در عراق [یونامی] باید به تحقیق مستقل خود ادامه داده و ایمنی و سلامت ساکنان در کمپ لیبرتی را به‌طور کامل و جامع تضمین نماید“.
”من دولت عراق را مستقیماً مسئول حفاظت از ساکنان لیبرتی و تحقیق کامل و جامع در مورد این موضوع و پیگرد قانونی مرتکبین این اقدام ظالمانه و فاجعه‌بار می‌دانم.
من در مورد 7نفری که طی این حمله به‌گروگان‌ گرفته شده‌اند، عمیقاً نگران هستم. دولت عراق باید سریعاً اقدام نموده و ایمنی آنها را تضمین نماید.
جهت کمک برای بازاسکان ساکنان لیبرتی در خارج از عراق و پایان دادن به این دور از حملات تروریستی، فوریت مضاعفی به‌عهده جامعه جهانی و همچنین ایالات متحده آمریکا قرار دارد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a6129a0-0dbf-41d0-91bc-c075db9117fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات